Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
keesie
Quadrunner
Bericht
door keesie » wo 01 sep, 2004 18:51
Mika schreef: Franse enduro's bewijzen het ook dat dit zeker geen slechte quad is !
heb je er wel eens op gereden?
nou ik wel..........dat ding rijdt met jouw in plaats van andersom, zeer onvoorspelbaar stuurgedrag, en zwaar.
SlOoT
Quad Expert
Bericht
door SlOoT » wo 01 sep, 2004 19:18
keesie schreef: Mika schreef: Franse enduro's bewijzen het ook dat dit zeker geen slechte quad is !
nou ik wel..........dat ding rijdt met jouw in plaats van andersom, zeer onvoorspelbaar stuurgedrag, en zwaar.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed jij kan rijden met zo'n ding
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Mika
Quad Expert
Bericht
door Mika » wo 01 sep, 2004 19:42
keesie schreef: Mika schreef: Franse enduro's bewijzen het ook dat dit zeker geen slechte quad is !
Dat zet mij nog maar eens aan om er op te rijden
Ik wil nu toch wel eens weten hoe al die quads echt rijden ! Dit vraagt om een meeting
sjarty
Quadrunner
Bericht
door sjarty » wo 01 sep, 2004 19:48
Mika schreef: keesie schreef: Mika schreef: Franse enduro's bewijzen het ook dat dit zeker geen slechte quad is !
Dat zet mij nog maar eens aan om er op te rijden
Ik wil nu toch wel eens weten hoe al die quads echt rijden ! Dit vraagt om een meeting
met de meeting zijn we bezig , alleen ene met een predator vinden die wil komen
ludovic
Ludovic 250
Quadrunner
Contacteer:
Bericht
door Ludovic 250 » wo 01 sep, 2004 20:30
ik heb geen (nog niet) predator,men 250 staat te koop en dan weet ik nog niet wat ik ga kope,pred ligt niet in men budget (moet men vader mee sponsere
)
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
sjarty
Quadrunner
Bericht
door sjarty » wo 01 sep, 2004 20:35
verdomme dat is spijtig want het zou mooi zijn om zeer veel verschillende quads te hebben op een drag , getuned of niet maakt niet uit maar kan je ze eens netjes bijeen op uiterlijk ook beoordelen