Na lang lezen toch maar een account. (Blaster 2001 & 2007)
Re: Na lang lezen toch maar een account. (Blaster 2001 & 2007)
Ben je dit weekend te vinden op de kuil ?
Wellicht dat ik kan komen is wel erg ver rijden voor me , maar we zullen zien of ik er aan toe kom
Als je me je email even pb dan stuur ik je een foto van mijn blaster
Gr
Wellicht dat ik kan komen is wel erg ver rijden voor me , maar we zullen zien of ik er aan toe kom
Gr
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
Re: Na lang lezen toch maar een account. (Blaster 2001 & 2007)
Als het goed is zijn we er zaterdag in de ochtend een paar uurtjes.Tooneiges schreef:Ben je dit weekend te vinden op de kuil ?
Gr
En heb je pb gestuurd!
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
-
- Quad Master
Re: Na lang lezen toch maar een account. (Blaster 2001 & 200
vraagje kan je nog steeds rijden op de kuil?
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Jazeker!mike04011977 schreef:vraagje kan je nog steeds rijden op de kuil?
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Lange tijd niet actief op het forum geweest, maar nog steeds erg blij met onze Blasters!
Ondertussen is er veel veranderd aan de quads, zo is de 2007 nu voorzien van een CT-Exhaust. Wauw, wat scheelt dit in vermogen!
Ook zit er nu een Maier voor-kap op.
Ook de 2001 is flink veranderd, hier zijn nu nieuw type kappen op, en compleet bestickerd, ook zijn de velgen gespoten.
Aangezien mijn vriendin er op rijdt, moest dit geheel in stijl, dus alles is roze geworden! (ja, op de foto is er nog nevel te zien op de banden, maar dit was er na 2 rondjes in het zand netjes vanaf )
Zaterdag 28 September is er de Quad-dag van Van der Ham in Berghem, hier zijn wij ook aanwezig! zijn er dan nog meer van hier?
Hier wat foto's van hoe de quads er nu bij staan!
En hier nog voor het stickeren!
Ondertussen is er veel veranderd aan de quads, zo is de 2007 nu voorzien van een CT-Exhaust. Wauw, wat scheelt dit in vermogen!
Ook zit er nu een Maier voor-kap op.
Ook de 2001 is flink veranderd, hier zijn nu nieuw type kappen op, en compleet bestickerd, ook zijn de velgen gespoten.
Aangezien mijn vriendin er op rijdt, moest dit geheel in stijl, dus alles is roze geworden! (ja, op de foto is er nog nevel te zien op de banden, maar dit was er na 2 rondjes in het zand netjes vanaf )
Zaterdag 28 September is er de Quad-dag van Van der Ham in Berghem, hier zijn wij ook aanwezig! zijn er dan nog meer van hier?
Hier wat foto's van hoe de quads er nu bij staan!
En hier nog voor het stickeren!
-
- Pro Quadrider
Ziet er goed uit!
Ik ga waarschijnlijk ook met m'n blaster
Ik ga waarschijnlijk ook met m'n blaster
Welkom!
in bezit van :
Yamaha Raptor 700R 2013
Yamaha Raptor 700R 2013