java schreef:bekijk de nieuwe regels van de aan hanger. Dan kom je er achter dat je met een combinatie van max. 3500kg mag rijden. Dus je aanhanger kan over de 750kg
Dat is 1 reden die komt te vervallen idd... maar nog veel meer over.
1. + 750 kg = aanhanger keuren en eigen kenteken... te veel gedoe en gezeur.
2. Mijn auto mag max 1000 kg trekken.. Ik blijf daar graag onder (voorkeur 25% minder).
3. Ja had ook gewoon grote bus kunnen kopen, past ook alles in.. maar dan is de lol er vanaf.
4. Kosten! Lichtere aanhanger, lichtere auto, minder verbruik.. Ik rijd 1:16/1:17 met zoiets
zo'n aanhanger. En naar me werk 1:22 (zonder aanhanger)
5. Doel van de aanhanger is om meer verderweg te gaan rijden, enduro's en misschien rally te
gaan rijden. Dan moet je alles gewoon voor de hand hebben, ervaring leerd dat dit niet
veel hoeft te zijn. Maar wat men normaal doet is lucht = compressor, compressor heeft
agregaat nodig, agregaat diesel/benzine, extra benzine tank.. einde van het verhaal heb
je hele vrachtwagen combi om een band op te pompen.
Door max 750 kg te stellen, moet er overna gedacht worden... het is mogelijk maar je moet
wat creatiever zijn.
Daarom zonnepaneel, aanhanger staat 24/7 buiten... klein compressortje erin 12v. Als de zon
schijnt kan die zichelf op druk zetten. Die druk is genoeg om de basis dingen te doen.. band
op pompen, radiateurs schoon blazen, handen enzo wassen. Meer heb je toch niet nodig?
6. Reclame... maar dat volgt later.