734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Strakkies ff een dynorun maken voor de fun.
heb m niet verder meer afgeregeld, we gaan wel zien wat de uitkomst wordt.
heb m niet verder meer afgeregeld, we gaan wel zien wat de uitkomst wordt.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Vermoed dat dyno run alleen leuk is om de pk's te zien, voor het afstellen hoef je het niet te doen. Jouw manier van uitlezen en afstellen is denk ik vele malen beter als een dyno run.tjobbie schreef:Strakkies ff een dynorun maken voor de fun.
heb m niet verder meer afgeregeld, we gaan wel zien wat de uitkomst wordt.
No Can't Do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Dat wil ik niet zeggen, zou toch graag een dyno in m,n garage willen.Ardjuh schreef:Vermoed dat dyno run alleen leuk is om de pk's te zien, voor het afstellen hoef je het niet te doen. Jouw manier van uitlezen en afstellen is denk ik vele malen beter als een dyno run.tjobbie schreef:Strakkies ff een dynorun maken voor de fun.
heb m niet verder meer afgeregeld, we gaan wel zien wat de uitkomst wordt.
Maar het was ook een beetje tegenstrijdig allemaal.
Ik ben naar de run gegaan voor de A/F te vergelijken met de dyno a/f en voor een vermogens run.
Er zaten 2 lambda sensoren in de uitlaten maar ze weken allebij af van mijn eigen a/f readings
van de 2 lambda sensoren week er 1 gruwelijk veel af wat me zeer sterk leek dus heb dat aangegeven en bleek idd dat de sensor niet ok was. de andere sensor liep redelijk stabiel maar volgens die sensor loopt de motor op hogere toeren steeds armer. Ik heb tijdens diezelfde run op mijn eigen MTXL meter gekeken en die liet een mooie gelijkmatige a/f reading gedurende het hele toerenbereik zien dus welke ik nu moet geloven, joost mag het weten. De toeren meting klopte ook niet maar dat had hij al aangegeven. die ging maar tot 6500 toeren. Had iets met een of ander kastje te maken. Oftewel de metingen neem ik maar met een korreltje zout.
De pk's en koppel zullen wel aardig kloppen, tis net iets minder als ik verwacht had maar toch netjes.
pk: 78,4 (ong 5 pk winst
trq: 118.9 nm in 4e versnelling.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
niet slecht toch?? bijna 80pk ik zou wel willen ruilen hoor je a/f lijn is nu aardig vlak toch?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Jij hebt toch je sensor in je kop zitten? Niet in je uitlaten? Of zijn dat andere...
Zijn die spullen van hem geijkt (niet ooit een keer maar recent)? Zo nee, dan is zijn
meting toch niks beter dan die van jouw?
78 pk kom je toch gevaarlijk dichtbij mij in vermogen.
Zijn die spullen van hem geijkt (niet ooit een keer maar recent)? Zo nee, dan is zijn
meting toch niks beter dan die van jouw?
78 pk kom je toch gevaarlijk dichtbij mij in vermogen.
No Can't Do!
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
78 op de achterwielen? Dat is bijna t dubbele van stock. Of rekend deze bank t om?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
78 achterwielen pktjes.
mag ook wel als je weet wat het allemaal gekost heeft en veranderd is.
mag ook wel als je weet wat het allemaal gekost heeft en veranderd is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
sensor in de kop voor autotune en in de uitlaat voor de MTX-L meter+logworks.Ardjuh schreef:Jij hebt toch je sensor in je kop zitten? Niet in je uitlaten? Of zijn dat andere...
Zijn die spullen van hem geijkt (niet ooit een keer maar recent)? Zo nee, dan is zijn
meting toch niks beter dan die van jouw?
78 pk kom je toch gevaarlijk dichtbij mij in vermogen.
Ik denk niet dat zijn rollerbank geeikt is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
78,4 bhp = 79.5 pk + 9% is 87,7 pk op t blok!
Is 1pk per 2,05 kg
Bugatti Veyron 1pk per 2,07 kg
De vraag is dan dus, kun jij 400km/ph?
Is 1pk per 2,05 kg
Bugatti Veyron 1pk per 2,07 kg
De vraag is dan dus, kun jij 400km/ph?
Laatst gewijzigd door Jason McCoy op do 12 sep, 2013 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
haha. das mooi maar dat heb ik liever op de achter wiele
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Jij bent nog niet klaar maare a/f (eigen meting dan) is goed genoeg voor mij.bonzaiking schreef:niet slecht toch?? bijna 80pk ik zou wel willen ruilen hoor je a/f lijn is nu aardig vlak toch?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
tik ertegenaanJason McCoy schreef:De vraag is dan dus, kun jij 400km/ph?
pktjes vind ik niet het belangrijkste, koppel is belangrijker.
Tis zo lekker om dat gas open te trekken en dat je je dan echt goed vast moet houden om erop te blijven zitten. Maar het is ook nooit genoeg en je wilt altijd meer. Probleem is alleen dat het te duur gaat worden om er nog een stuk meer pk,s uit te trekken.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 13 sep, 2013 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves