ss velgen verwijderen van quad
Re: ss velgen verwijderen van quad
hmm rare reactie...
66Nm of 40Nm?
beide sleutels zouden mijn in totaal +/- 150€ kosten
66Nm of 40Nm?
beide sleutels zouden mijn in totaal +/- 150€ kosten
Ja, maar je kan beter wat extra uitgeven aan GOED gereedschap, dan dat je de boel kapot maakt met goedkope rommel.
En als je dat niet wilt uitgeven, rij dan langs de locale autoboer, en vraag of die ze even voor je vast zet op moment.
Of ga je elke week alles er op en afhalen?
En als je dat niet wilt uitgeven, rij dan langs de locale autoboer, en vraag of die ze even voor je vast zet op moment.
Of ga je elke week alles er op en afhalen?
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
ja maar waarom zou ik 2 verschillende kopen om 1 schroef vast te zetten?!?
betalen zal ik zowiezo moeten doen als ik ergens ga vragen om ze vast te zetten.
maar ik heb ook echt geen zin om naar zo'n garage te rijden met losse schroeven hè
normaal enkel in de zomer m'n baanbanden opleggen en in de winter de cross voor de sneeuw als ik ga werken.
betalen zal ik zowiezo moeten doen als ik ergens ga vragen om ze vast te zetten.
maar ik heb ook echt geen zin om naar zo'n garage te rijden met losse schroeven hè
normaal enkel in de zomer m'n baanbanden opleggen en in de winter de cross voor de sneeuw als ik ga werken.
-
- Toeschouwer
Darkzero, gewoon je handleiding volgen. Dan weet je zeker dat je goed zit.
In jouw geval zul je dan dus de 20-100Nm sleutel aan moetens schaffen.
Beide sleutels aanschaffen om velgjes te monteren is natuurlijk dikke onzin, dit hoeft niet zo accuraat.
In jouw geval zul je dan dus de 20-100Nm sleutel aan moetens schaffen.
Beide sleutels aanschaffen om velgjes te monteren is natuurlijk dikke onzin, dit hoeft niet zo accuraat.
yfz 450 2005
Dan is je beste optie toch om gewoon even een sleutel te lenen.Darkzero schreef:ja maar waarom zou ik 2 verschillende kopen om 1 schroef vast te zetten?!?
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
mja mss gewoon een 50-55Nm erop zetten. ligt mooi ertussen dan
tuurlijk wil ik graag zo'n sleutel lenen, daar had ik ook al aan gedacht hoor
tuurlijk wil ik graag zo'n sleutel lenen, daar had ik ook al aan gedacht hoor
-
- Toeschouwer
nogmaals bedankt voor de vele en nuttige commentaren
ook ik heb ondertussen mijn bouten los gekregen. en heb weer veel geleerd.
ook ik heb ondertussen mijn bouten los gekregen. en heb weer veel geleerd.
-
- Quad Master
die zijn dan nog niet eens zo gek duur, heb ze van gedore wel gezien die 250 euro per stuk kostenDarkzero schreef: beide sleutels zouden mijn in totaal +/- 150€ kosten
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
- Jason McCoy
- Quad GOD
En dan heb je nog gereedschap wat geeneens fijn werkt
Ik moet heel eerlijk bekennen dan ik nog nooit ergens een moment sleutel voor gebruikt heb eigenlijk. En nooit problemen ergens mee
Ik moet heel eerlijk bekennen dan ik nog nooit ergens een moment sleutel voor gebruikt heb eigenlijk. En nooit problemen ergens mee
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
heb eentje van norbar nu. 7-54Nm. Gekregen van vader en pas geijkt
werkt heel goed en ik probeer het in ieder geval nooit meer zonder momentsleutel.
werkt heel goed en ik probeer het in ieder geval nooit meer zonder momentsleutel.