strandcross Vlissingen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
strancross
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

strandcross Vlissingen

Bericht door strancross »

Registration and signing in is now open for the 28th Beach motorcross in Vlissingen

On Sunday the 27th of October the 28th beach motorcross competition will be held on the lovely sandy beach of Vlissingen ( Flushing). Over the years this has become a yearly event for many top international motorcross riders. Every year thousands of spectators find their way to the Boulevard in Vlissingen to come and watch and witness this amazing show of speed, skill and endurance from the riders.

This year the following classes will be represented on the start.

MX – 1, MX – 2, and MX – 3 ( licence holders )
Regional Class
85 cc (if enough participants)
Quads
Sidecar ( if enough participants)
Click here to subscribe for the event.
http://www.strandcross.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind ik leuk ·
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Re: strandcross Vlissingen

Bericht door Ardjuh »

Meeste zijn Nederlands hier... :lol:

Inschrijving geopend voor strandcross editie 2013

Op zondag 27 oktober zal alweer voor de 28ste maal de motorstrandcross plaats vinden op het prachtige badstrand van Vlissingen. Ondertussen heeft dit door MSV de Uitlaat georganiseerde evenement een vaste plaats gekregen in de agenda’s van vele (top) motorcrossers. Ook weten nog elk jaar vele duizenden mensen de Boulevard te vinden op de dag dat het motorgeweld losbarst. Deze motorcross staat garant voor spektakel en is voor het publiek goed te volgen vanaf de Boulevard.
Er kan worden ingeschreven in de volgende klassen:

Regioklasse
85 cc
MX2
MX1/3
Zijspannen
Quads

Klik hier (daar>) om in te schrijven http://www.strandcross.nl/inschrijvingen/
No Can't Do!
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Ik ben als het even kan aanwezig :D

Gaan er dag van tevoren al heen dan, eerst kroegen in vlissingen onveilig maken.
Dag erna het strand. :roll:
No Can't Do!
ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

Zo'..Ingeschreven.
Effe de nieuwe R inrijden daar.
Mats
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Mats »

Dit is waarschijnlijk alleen voor licentie-houders en wedstrijdrijders? Lijkt me niet iets waar iedereen aan mee kan doen?

Lijkt me namelijk wel gaaf over het strand!
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.

Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mats schreef:Dit is waarschijnlijk alleen voor licentie-houders en wedstrijdrijders? Lijkt me niet iets waar iedereen aan mee kan doen?

Jahwel, iedereen mag inschrijven.

Ik ben ook maar hobbie rijder, alleen zou ik wel zorgen voor goede zand banden...
anders sta je meer stil dan dat je rijd.
No Can't Do!
Mats
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Mats »

Ardjuh schreef:
Mats schreef:Dit is waarschijnlijk alleen voor licentie-houders en wedstrijdrijders? Lijkt me niet iets waar iedereen aan mee kan doen?

Ik ben ook maar hobbie rijder, alleen zou ik wel zorgen voor goede zand banden...
Oke gaaf! Heb toevallig setje schoepenbanden onderweg! Even over na denken!
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.

Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mats schreef:
Ardjuh schreef:

Oke gaaf! Heb toevallig setje schoepenbanden onderweg! Even over na denken!
Let wel op dat het officiële regels van KNMV zijn, paar jaar geleden gezeur gehad over dat ik van
die duin banden toen had. Mocht absoluut niet! (maar hadden me wel laten rijden) 4-snow moet
je officieel in knippen omdat je geen doorlopende schoep mag hebben.

Kom ook dag van tevoren, eerste manche is in de kroeg :D
No Can't Do!
Mats
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Mats »

http://link.marktplaats.nl/721890975" onclick="window.open(this.href);return false; zijn deze toegestaan? Heb deze bij Bonzaiking gekocht.

Want denk dat ik met mijn Innova Power Gears niet ver kom in het mulle zand nee.

Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Mats schreef:http://link.marktplaats.nl/721890975 zijn deze toegestaan? Heb deze bij Bonzaiking gekocht.

Want denk dat ik met mijn Innova Power Gears niet ver kom in het mulle zand nee.
Die had ik dus toen ook... super banden voor in het zand, maar mogen niet. :roll:

Lekker verkoop praatje heeft die erbij, die dingen zijn niks voor in de sneeuw...
1x steen tegen komen en je staat op slicks, tenzij je op een piste zit. :lol:

Alle 22" banden zijn wel goed, 20 kan ook maar moet heel grof profiel op staan en breed zijn. :wink:
Ik rijd op bearclaws weer dit keer.
No Can't Do!
Mats
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Mats »

Ardjuh schreef:
Mats schreef:http://link.marktplaats.nl/721890975 zijn deze toegestaan? Heb deze bij Bonzaiking gekocht.

Die had ik dus toen ook... super banden voor in het zand, maar mogen niet. :roll:

Lekker verkoop praatje heeft die erbij, die dingen zijn niks voor in de sneeuw...
1x steen tegen komen en je staat op slicks, tenzij je op een piste zit. :lol:

Alle 22" banden zijn wel goed, 20 kan ook maar moet heel grof profiel op staan en breed zijn. :wink:
Ik rijd op bearclaws weer dit keer.
Hoebedoel je? Dat als je over steen/grind rijdt dat er een hap uit de schoep is ofzo?
Ik heb ze ook genomen omdat ik voornamelijk in vrij mul zand rij hoor! En voor dat bedrag wou ik het wel eens proberen.

Plaats reactie