Persoonlijk vind ik ook niet dat je aan iemand zijn materiaal moet zitten raar maar waar zijn er mensen die voor een foto te maken wel eens op de quad kruipen of denken dat wil ik wel eens voelen hoe dat zit  

ik heb nog nooit een vreemde persoon op iemand zijne moto zien kruipen maar op mijne quad wel  

zo kwam ik ooit op ene uit die op hem zat, ik zag hem van 100m al kijken, rond hem lopen en hoor hem tegen zijn vrouw zeggen dat wil ik wel eens weten hoe dat rijd. Zet zijn voeten buitenkant op mijn nerfbars  

ipv gewoon direct op de voetsteunen  schuurt nog met zijn schoenen langs mijn kappen en toen ben ik bij gegaan  

ik zeg hem "mag ik nu ook eens op die van u zitten" ik heb gene antwoord hem waarop ik zeg "ik bedoel wel uw vrouw hé" beide lastig natuurlijk 
vrouw antwoord mij "ik ben wel geen hoer" heb ik ook nooit gezegd maar als hare man zo maar op mijne quad mag kruipen zonder te vragen waarom mag ik dan niet op haar kruipen als ik het wel vraag. 
Ik zeg hem ook zomaar op iemand zijn quad kruipen doe je niet maar dat had ik nog wel door de vingers kunnen zien. maar  met zijn voeten op mijn nerfbars en langs mijn kappen schuren was te veel een beetje meer respect voor iemand zijn materiaal mag ook wel. waarop die man antwoord "het is maar een quad" toen ben ik helemaal gaan flippen mijn quad is heilig behandel die met meer respect dan mijn vriendin 
Natuurlijk was mijn vriendin toen ook lastig op mij "wat had gij gedaan als je wel op haar mocht kruipen en gij zou mij bedriegen waar ik bij sta" 

antwoord haar " bedriegen is als ik het achter uwe rug doe nu weet gij daar van" natuurlijk was dat er rapper uit dan ik dacht, heb het toch een paar dagen mogen horen en dat ze op de derde plaats kwam in mijn leven heeft ze nooit kunnen verwerken. 
Mijn huidige vriendin heeft een andere plaats in mijn leven maar die plaats van mijn dochter kan ze nooit overtreffen