yamaha blaster project
-
- Toeschouwer
yamaha blaster project
hallo, ik ben Twan en 14 jaar oud.
ik ga na onze vakantie (3 weken) een yamaha blaster ophalen.
hij is in perfecte staat! is van een man die de waarde er niet van weet.
er is een monteur meegeweest en die zei dat het enige minpunt is dat de zuiger heel zachtjes tikt, zit er dus aan te komen.
ik rij op dit moment een eton yukon, en deze zit ook bij de deal voor die yamaha.
ik zou deze eigenlijk voor de vakantie al ophalen, maar ben in de wetering gereden.
de quad heeft het helemaal overleefd, op de startmotor na.
deze is besteld en is er na onze vakantie.
maargoed, de blaster ben ik van plan langzaam naar mijn smaak aan te passen en op te knappen.
het worden dus kleine veorderingen!
ik zal hier proberen alle updates te plaatsen.
ik heb maar 1 foto van de yamaha, zodra ik hem heb zal ik foto's maken.
de stickers zijn niet al te goed meer, maar ik kan van m'n werk hele mooie stickers meenemen. zal dus zeer origineel worden!
als jullie tips hebben hoor ik dat graag, maar omdat ik 14 ben heb ik niet heel veel te besteden!
als ik hem heb zal ik het laten weten!
gr. Twan
ik ga na onze vakantie (3 weken) een yamaha blaster ophalen.
hij is in perfecte staat! is van een man die de waarde er niet van weet.
er is een monteur meegeweest en die zei dat het enige minpunt is dat de zuiger heel zachtjes tikt, zit er dus aan te komen.
ik rij op dit moment een eton yukon, en deze zit ook bij de deal voor die yamaha.
ik zou deze eigenlijk voor de vakantie al ophalen, maar ben in de wetering gereden.
de quad heeft het helemaal overleefd, op de startmotor na.
deze is besteld en is er na onze vakantie.
maargoed, de blaster ben ik van plan langzaam naar mijn smaak aan te passen en op te knappen.
het worden dus kleine veorderingen!
ik zal hier proberen alle updates te plaatsen.
ik heb maar 1 foto van de yamaha, zodra ik hem heb zal ik foto's maken.
de stickers zijn niet al te goed meer, maar ik kan van m'n werk hele mooie stickers meenemen. zal dus zeer origineel worden!
als jullie tips hebben hoor ik dat graag, maar omdat ik 14 ben heb ik niet heel veel te besteden!
als ik hem heb zal ik het laten weten!
gr. Twan
-
- Toeschouwer
Re: yamaha blaster project
Hoe heb jij het nu gedaan? Mij lukte het niet!
je moet de directe link tussen [img]en[/img] plaatsen
Ben benieuwd
-
- Toeschouwer
de eerste foto is mn vaste rijgroep. laatste foto is hoe ik hem kreeg dus zonder stickers en de rest is hoe hij er nu bij staat.
het eerste wat ik wil gaan doen is nieuwe achterbanden en een beetje opnieuw verven. als er nieuwe banden komen worden de velgen waarschijnlijk metallic grijs/zwart. op langere termijn wil ik misschien het nieuwere model blaster voorlamp/kap.
als jullie verder iedeen hebben hoor ik het graag!
Heb de foto´s ff zich baar gemaakt. Je had de verkeerde links gepakt. Je moet de directe link hebben of forum link.etonyukont schreef:
de eerste foto is mn vaste rijgroep. laatste foto is hoe ik hem kreeg dus zonder stickers en de rest is hoe hij er nu bij staat.
het eerste wat ik wil gaan doen is nieuwe achterbanden en een beetje opnieuw verven. als er nieuwe banden komen worden de velgen waarschijnlijk metallic grijs/zwart. op langere termijn wil ik misschien het nieuwere model blaster voorlamp/kap.
als jullie verder iedeen hebben hoor ik het graag!
-
- Pro Quadrider
mooi ding man
ziet er goed uit
ik zou voor metallic zwart gaan
ik zou voor metallic zwart gaan
suzuki ltz 400 special edition
-
- Toeschouwer
Dankjulliewel! Fotos lukken inderdaad nog niet erg..
persoonlijk vind ik hem zelf niet mooi! Zeker niet met die banden. Maar wat een beest! Zelfs origineel, heb hem net even laten roken en meteen een paar donuts op de weg!( filmpje komt)
persoonlijk vind ik hem zelf niet mooi! Zeker niet met die banden. Maar wat een beest! Zelfs origineel, heb hem net even laten roken en meteen een paar donuts op de weg!( filmpje komt)
Dan zou ik wel kijken voor bedere velgen (dan kun je laag profiel bandjes er op leggen in plaats van die ballonbanden)
suzuki ltz 400 special edition
-
- Toeschouwer
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/ond ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; passen deze op de originele velgen?
-
- Toeschouwer
Weet iemand dit? Anders koop ik ze!
Welke maat banden heb je nu?
20x11-8 ligt ook op mijn blaster... dus ja dit past.