Rij met Blaster, Van Hasselt uitlaat(volledig) en k&n filter. Er zit een 250 sproeier in maar ik krijg de bougie niet bruin. Ze ziet grijs-bruin. Heb geprobeerd met 260 van sproeier maar dan rijdt hij niet goed meer (inhouden). Wat moet ik doen, nog grotere sproeier steken ? Of misschien verkeerde bougie(br9 zit er in).
Ik had met 'n K&N (Rino, en open luchtfilterbak) eerst een 300 erin zitten, reed wel goed, maar als ie even stil stond, ging ie bijna niet meer in gang, en verzuipt ie gewoon bij 't starten... ik ga nu van 't weekend zien voor 'n 280 of 290.
dan zou 't normaal moeten lukken, 'k denk zelfs dat 260 voor jou nog te klein is (zeker als je deksel van je luchtfilter af is.
bij men broertje zijn blastertje met vh uitlaat hadden we 3 gaten met diameter 5cm ingeboord en sproeier 240 in gestopt en het clipje op de naald helemaal onder aan de naald gezet.en hij ging echt goed vooruit bougie was perfecte kleur
bansheefreak schreef:bij men broertje zijn blastertje met vh uitlaat hadden we 3 gaten met diameter 5cm ingeboord en sproeier 240 in gestopt en het clipje op de naald helemaal onder aan de naald gezet.en hij ging echt goed vooruit bougie was perfecte kleur
240 ??? is dat niet weining, origineel zit der al 230 in
Een Blaster met een Toomey, V-force membraam, K&N filter en een open deksel heeft een 290 sproeier nodig, dus je zal in de buurt van de 280 of 290 moeten zitten denk ik.
denk toch dat er een 240 in zal moete en naald op bovenste clipje zo stond hij perfect.met 260 verzoop hij gewoon.maar het ligt van motor tot motor wat je moet steke.
Net als je Banshee, daar waren de sproeiers ook te klein, en de naald veel te rijk.......ging ook wel goed ja, maar goed voor het blok is het niet denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"