Hallo
Ik heb een vraagje over mijn aluminium velgen. Als ik mijn quad kocht(2ehans) dan zaten er de alu velgen itp ss312 op met maxxis dirt banden (baanbanden) nu zou ik graag mijn standaard "crosbanden" er op steken maar ik vraag mij af of deze velgen sterk genoeg zijn om eens diep mee in de modder ,.... Te gaan. Of dat ik er beter aan doe om mijn standaard stalen velgen te nemen omdat deze sterker zouden zijn en dat ik zo mijn alu velgen niet kapot rij.
Mvg,
LDL
Alu velgen
Re: Alu velgen
Alu velgen breken eerder dan dat ze buigen.
Je doet er dus verstandig aan voor het crossen/baggeren stalen velgen te kiezen.
Je doet er dus verstandig aan voor het crossen/baggeren stalen velgen te kiezen.
Re: Alu velgen
Die alu velgen rijdt je niet kapot in de modder of waar dan ook.
Meestal zijn ze sterker dan de standaard velgen en vooral veel mooier.
Ook geven aftermarket velgen meestal een iets bredere offset waardoor de quad wat steviger op zijn poten staat.
In amerika geeft ITP een levenslange garantie op hun velgen tegen breken of buigen en dat wil wel wat zeggen.
Meestal zijn ze sterker dan de standaard velgen en vooral veel mooier.
Ook geven aftermarket velgen meestal een iets bredere offset waardoor de quad wat steviger op zijn poten staat.
In amerika geeft ITP een levenslange garantie op hun velgen tegen breken of buigen en dat wil wel wat zeggen.