FLIPmode schreef:Als het lukt iets uit de grond te stampen, houd me dan op de hoogte hé
Op zand of een veld (korte sprint van 100 m) is mss ook wel eens interessant
zeker niet doen guys, hij wint toch altijd:mrgreen:
Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
pff voorsprong ik heb ooit van mobydirk voorsprong gekregen ik met de 700 hij met zijn 1000cc warrior
op de tijd dat ik 110km/u had kwam hij tegen 180km/u langs mij door. dus hoeveel tijd wil je hij mag pas vertrekken als wij aankomen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Zo een vaart zal het niet lopen, bij de laatste test de uppipe ervanaf geblazen (klem los ) en toen kreeg ik er niet meer als 90 km/u uit . Dan duurt het lang eer je thuis bent
Pk's is niks als ge ze niet aan de grond krijgt, ik kan met regenweer zelfs niet aan de gas komen om te spelen want dan is tie weg. Dit gezegd zijnde ben ik nog altijd kandidaat .
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
raptor_driver schreef:Hallo,
Ik ben op zoek naar een mooi, lang stuk asfalt om een dragrace voor quads te laten doorgaan.
Liefst in de buurt van West-Vlaanderen, en waar het geen lawaai overlast heeft voor geburen.
Het zou leuk zijn als mij hier iemand mee kan helpen, of ergens zo'n stuk weet liggen.
Ikzelf zat te denken aan een groot stuk verlaten parking???????????
wie zoekt die vindt hé, maar tis niet gemakkelijk
GRTJS ALEX
nog niets gevonden?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Hello,
Wat dacht je van wevelgem dichtbij kortijk https://maps.google.be/maps/place?q=wev ... f243b29716
Aan de achterkant zijn er wat bedrijven maar de straat loopt dood. Mss eerst een kijken. Is wel openbare weg hé
hebben we niks in de buurt van de grens? makkelijk voor beide landen?
zou wel tof zijn, thoeft niet perse een dragrace te zijn, alleen een treffen is al leuk.
mischien beetje laat maar zoek is op google maps 'Axelse vlakte' oud cross terein + lange stukken weg +geen overlast mogelijk+aan de grens + ik ga daar bijna elke dag rond rijden.
zeer interessant heren heb zeker oren naar de dragrace
zo als ik het hoor is het in nederland makkelijker te organiseren dan bij jullie
als jullie moeten uitwijken naar nederland weet ik nog wel wat knaps te vinden ik hoor wel ok