Hallo, nieuw hier
Vanaf jonge leeftijd bij familie 1X per jaar (ongeveer) gaan "offroaden" met de papa met een Bigfoot.
Altijd zeer veel leut gehad(in Turnhout) enkele keren compleet de weg kwijt gespeeld!
Dan af en toe eens gekeken voor een quad of iets te kopen.
is er nooit van gekomen op jongere leeftijd, enkele maanden terug samen met een kameraad een Pitbike gekocht (chinese rommel natuurlijk!)
Endan heb ik mezelf een Suzuki LT Eiger aangeschaft.
Oja; leuke padjes omgeving Brasschaat, Kapellen, Kalmthout,.. mogen steeds meegedeeld worden!!
groeten.
Hoi, nieuw
-
Yannickvds
- Easy Quadrider

Re: Hoi, nieuw
Welkom !
Ne foto posten van uw machine is altijd wel een vereiste als nieuweling
Ne foto posten van uw machine is altijd wel een vereiste als nieuweling
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
- yamahakoppel
- Quad GOD

Welkom
@Kevin vereiste is veel gezegd maar word geapprecieerd
Altijd leuk en ook handig dan weten we waarover je spreekt ( quad
Wat is dat
) Ook handig als je ooit om uitleg van iets vraagt dan kunnen we misschien zien waar het probleem zich kan bevinden. Of we kunnen je tips geven waar je moet op letten of wijzigen
Foto plaatsen doe je door ze eerst te uploaden bij imageshake of ander programma en dan link tussen [img]link[/img] te zetten staat een topic van op forum ook iets handig is de zoek functie rechts boven "foto's plaatsen" en je vind de nodige uitleg tussen die 4000 antwoorden
soms even naar beneden scrollen dan vind je de juist link. ook handig voor andere zoek opdrachten
werkt niet altijd naar behoren maar helpt soms wel moesten er nog problemen zijn aarzel niet om ze vragen
Juist even op het net gekeken naar Suzuki lt eiger wist zelfs niet dat die bestond, hier op forum vind je 4 zoek resultaten maar zijn misschien leden die er wel iets van kennen en mechaniek is allemaal ongeveer gelijk aan een quad
@Kevin vereiste is veel gezegd maar word geapprecieerd
Altijd leuk en ook handig dan weten we waarover je spreekt ( quad
Foto plaatsen doe je door ze eerst te uploaden bij imageshake of ander programma en dan link tussen [img]link[/img] te zetten staat een topic van op forum ook iets handig is de zoek functie rechts boven "foto's plaatsen" en je vind de nodige uitleg tussen die 4000 antwoorden
Juist even op het net gekeken naar Suzuki lt eiger wist zelfs niet dat die bestond, hier op forum vind je 4 zoek resultaten maar zijn misschien leden die er wel iets van kennen en mechaniek is allemaal ongeveer gelijk aan een quad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
Yannickvds
- Easy Quadrider

Geen foto. Dat is het probleem net
Foto volgt..
bedankt alvast
Foto volgt..
-
Yannickvds
- Easy Quadrider

Hierbij de foto's van mijn machientje!
momenteel ontbreekt de gril voorraan( op de foto)
wegens ik net de winch heb geplaatst, op de montage plaat na
ziet er leuk uit,ik vind de rode kleur wel leuk.zo te zien ook niet veel in het veld geweest of een goede rijder gehad die van poetsen houd,
maar al met al een nette machine.
maar al met al een nette machine.