super om eens te zien heb er een aangename dag beleeft
hier heb je meer foto's https://picasaweb.google.com/1031232173 ... ttet131013#" onclick="window.open(this.href);return false;
enjoy !!

Zijn quads van RST Racing, dat is een zwitsers merk, een beetje de EML van zwitserlandJason McCoy schreef:Heel cool!!! Wat zijn dat voor quads eigenlijk??

Is geen hoogte verstelling... althans niet alleen, is zo'n anti roll bar ding.. volgens mij.yamahakoppel schreef:inderdaad ferme quads
ook hun A-armen gelijk deze
heb al eens zitten zoeken vind ze niet direct terug op het net![]()
kunnen hun hoogte regelenongeveer het zelfde systeem als ik toen in gedachten had maar ik wou het hydrolisch maken

Hebben ze gedaan omdat de as zo minder snel zou breken, vroegah hadden ze nog niet van die hele goede kwaliteit staal als nu de assen zijn. Deze zijn heel breed ondersteund, komt er minder kracht op de as zelf te staan (volgens mij). En stuk simpeler te bouwen... maar is een drama als je tandwiel wil wisselen, of je moet een deelbaar tandwiel hebben... of je moet hele as eruit trekken en een wiel eraf halen.yamahakoppel schreef:zelfde als EML quads die hebben ook zo een brede achterbrug