heb het zo gemaakt dat water en zand er aan de onderkant weer uit loopt, Reden van die opening is dat ik een vetnippel in de excenter wil maken en zo door de opening bij kan vullen.
Wordt gemaakt voor de standaard link ja
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
met Solid Edge getekend. Rede voor 2 buizen is dat een boog sterker is dan een rechte buis... moet de boog wel ondersteunt worden aan de open kant. Dat gedaan met de andere boog en sterkte gegeven door het buisje er tussen...
Doordat het sterker is kan je dunner materiaal pakken, dat in combinatie met sterk materiaal is nog dunner mogelijk... Dunner dus lichter
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
Op die 700 is een ACE fabrication achterbrug is een enkele buis naar achter, persoonlijk vind ik ze wat zwak gebouwd. die quad is van een maat van mij lowrider van forum. heel zijn aluminium is door mijn handen geweest elke rit poetst die jong uren aan zijn machien, geen kras te bespeuren en anders staat hem thuis om te polijsten om gek van te worden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Zijn veel van dat soort producten te krijgen met een enkele buis, maar als je er full time mee crost dan wil je wel iets wat steviger is. Ik zeg niet dat het, het niet houd. Maar je wilt in iig wal iets wat er steviger uit ziet.