ff voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
superduck
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: ff voorstellen

Bericht door superduck »

JdmhatchR schreef:Klinkt alsof de accu zo goed als leeg is....Het is niet omdat de lichten gaan branden, dat de accu nog genoeg vermogen geeft om de starter rond te krijgen. Dit komt spontaan bij me op omdat je zegt: hij deed het heel even, maar met moeite.
Meet eens hoeveel de batterij geeft??
Ik had er net een gloed nieuwe accu ingedaan, die middag bij de motorzaak gehaald en daar ook de batterij getest, deze was helemaal vol :p
Trotse eigenaar van een smc captain 300
superduck
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door superduck »

JdmhatchR schreef:Klinkt alsof de accu zo goed als leeg is....Het is niet omdat de lichten gaan branden, dat de accu nog genoeg vermogen geeft om de starter rond te krijgen. Dit komt spontaan bij me op omdat je zegt: hij deed het heel even, maar met moeite.
Meet eens hoeveel de batterij geeft??
Ik had er net een gloed nieuwe accu ingedaan, die middag bij de motorzaak gehaald en daar ook de batterij getest, deze was helemaal vol :p
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Een gloednieuwe accu moet nog een uur of 8 in de lader hangen voor hij helemaal vol is hoor
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
superduck
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door superduck »

Jason McCoy schreef:Een gloednieuwe accu moet nog een uur of 8 in de lader hangen voor hij helemaal vol is hoor
Volgens de verkoper is dit een gel accu die dat niet hoeft, hij zei dat hij gelijk in de quad kon en dat hij dan goed zou zijn :p
superduck
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door superduck »

Jason McCoy schreef:Een gloednieuwe accu moet nog een uur of 8 in de lader hangen voor hij helemaal vol is hoor
Volgens de verkoper is dit een gel accu die dat niet hoeft, hij zei dat hij gelijk in de quad kon en dat hij dan goed zou zijn :p
Plaats reactie