Ik heb vandaag men men doma gestoken op men warrior, heb hekle serie sproeiers, maar denk dat het niet nodig is, omwille dat ikgewoon met ff een doodpunt zit als ik pin gas geef. Nu mijn vraag: zou het gewoon volstaan om mijn clip van men gasnaald een standje omhoog te zette?
greetz
ik denk van niet. Zal die co vijs moeten regelen. Had hetzelfde hier bij mijne maat. Enkel uitlaat en filter. Grotere sproeier erin en naald 2 rondellen eronder.
dan steek je toch gewoon grotere sproeier, ma gaat 150 of 155 direkt niet teveel zijn. en wat is het effect als de sproeier te groot is bij viertakt. is dat dan dat hij zo steekvlammen geeft?
greetz
(no limit kan jij me niet helpen)
Een dood punt, dan staat hij waarsch te arm.
Kunt bij de naald beginnen en kijken of dat beter is.
Anders mainjet een paar maatjes groter.
Beste is om er een grotere in te steken tot hij begint te pruttelen (te rijk) en dan een maatje kleiner voor het beste resultaat.
Het finetunen kost wat tijd, ik heb zelf ook nog steeds mn optimale instelling niet gevonden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ja da wetek dat het tijd kost, bij 2-takt kan ik het nu al met de natte vinger, maar viertakt regelen nog niet. Kheb hier nen 155 liggen kzal die erin stampe en naald op laagste zetten. Ik denk dat ik dan er ergens wel kom als ik alle standen afga.
Ikzelf heb 146 dynojet mainjet (ipv 130 standaard) en naald 2 clipjes hoger. Snorkel eraf.
Weet niet in hoeverre je dit aan kunt houden bij een Warrior, maar heb je mss een leidraad.
hey bart, post altijd maar maak er een sticky van, is toch iets wat regelmatig weerkomt. Dacht er ook 1st men deksel eraf te halen, maar aangezien het redelijk gevaarlijk is bij warrior, heb gezien dat er echt wel veel vuil aan kan en dat het eigenlijk toch niet veel uithaal. En ook filterkast houd luchtfilter op zijn plaats en dan moet je je deksel beginnen opensnijden. Dus hebbek me bedacht om dit dus er maar mooi op te laten. (als ik me vanacht niet bedenk als ik er wakker van lig)
greetz
Info over carb instellen is altijd leuk, als je het erop wilt zetten dan maak ik er wel een sticky van. (je moet het dus gewoon als nieuw onderwerp aanmaken)