De quad is bedoeld voor de lol erbij maar misschien gaat i uiteindelijk weer in de verkoop, zie wel hoe of wat.
Goed, deze keer hebben we een warrior 350 aangeschaft. Hij werd aangeboden op internet voor een heel redelijke prijs dus meteen donderdag maar opgehaald.
Bij thuiskomst eens goed bekeken, zitten wel wat puntjes van aandacht aan.
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.comEerst maar eens uitvoerig testrijden.
Conclusie:
- geen achterrem
- speling in het lagershuis van de achteras
- onwijs naar rechts trekken.
Dat trekken kwam door een zachte achterband en was snel op te lossen.
Uploaded with ImageShack.comDing de garage in en eens kijken.
Achteras komt niet los dus daar gaan we komende week maar eens naar kijken. Vandaag alleen wat aan t uiterlijk doen....
Eerst maar de achterkant wat breder zetten.
Uploaded with ImageShack.comEven op de grond zetten om te kijken hoe dat staat, Al een stukje beter gelukkig.
Uploaded with ImageShack.comDe neus vond ik veel te hoog staan, verlagingsblokken er tussen dan maar.
Uploaded with ImageShack.comEven het spoor goed stellen en rondje rijden. Een stuk meer wegligging, grote vooruitgang.
Dan maar beginnen met schoonmaken....
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.comEn daarna hetgeen ik echt niet leuk vind... Polijsten.
Zo was t.
Uploaded with ImageShack.comEn zo werd het.
Uploaded with ImageShack.comEn van bovenaf links klaar en rechts nog te doen.
Uploaded with ImageShack.comHet ziet er een stuk beter uit, maar met mijn geduld zitten er nog krasjes zat in. Voor nu vind ik het prima.
De quad even rondom afgemaakt natuurlijk.
Volgende ding: Velgen poetsen.
Uploaded with ImageShack.comInmiddels 1 kant gedaan en toen was echt alle zin op. Tijd om weekend te gaan houden!!
Op het moment staat hij er zo bij.
Uploaded with ImageShack.comKomende week maar eens kijken naar de achterwiellagers en de achterrem.