HAllo,
Mijn tgb blade 425Le wil soms erg moeilijk starten.
Hiermee wil ik zeggen dat de startmotor de zuiger niet door de compressie kan drukken. Hebben hier meeer mensen last van en wat valt er aan te doen? de accu is nog in top conditie.
gr Ronald
tgb starten
Re: tgb starten
Ik herken het probleem.
Als ik mijn choke 2 tot 3 milimeter (op de choke hendel zelf) open zet bij een koude start, start hij het makkelijkst.
Maar het starten tot dat zelfs de klok niet meer bij staat komt bekent voor ja.
Zou een zwaardere accu (meer amp/h) dat probleem kunnen voorkomen ?
Als ik mijn choke 2 tot 3 milimeter (op de choke hendel zelf) open zet bij een koude start, start hij het makkelijkst.
Maar het starten tot dat zelfs de klok niet meer bij staat komt bekent voor ja.
Zou een zwaardere accu (meer amp/h) dat probleem kunnen voorkomen ?
dit is mij totaal onbekend, de mijne start altijd meteen, startmotor heeft er totaal geen moeite mee, starten met het trektouwtje gaat ook soepel
mijne valt na 2 sec wel weer uit omdat ik vergeten ben om bij een koude motor de choke een beetje open te zetten
mijne valt na 2 sec wel weer uit omdat ik vergeten ben om bij een koude motor de choke een beetje open te zetten
Mijn blade gaat ook prima rond. Heb soms ook dat ie uitvalt bij stationair draaien, choke gebruiken dan maar.
Hetelfde als bij BBK dus.
Weet je zeker dat je accu nog goed is?
Hetelfde als bij BBK dus.
Weet je zeker dat je accu nog goed is?
Ride hard!! You only live once.......
Ik weet zeker dat de accu goed is.
Met het trekkoord starten gaat ook heel zwaar. moet goed gaan staan, dan de zuiger tegen de compressie aan zetten en dan er rustig doorheen en dan door zetten. maar volgens mij is dit niet zoals het hoort zoals ik uit de reacties lees. Een grotere accu heeft denk ik niet zoveel zin.
Met het trekkoord starten gaat ook heel zwaar. moet goed gaan staan, dan de zuiger tegen de compressie aan zetten en dan er rustig doorheen en dan door zetten. maar volgens mij is dit niet zoals het hoort zoals ik uit de reacties lees. Een grotere accu heeft denk ik niet zoveel zin.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Klinkt alsof de decompressieklep niet werkt maar ik weet niet of deze quad die wel heeft eigenlijk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Volgens mij heeft de tgb die niet,
Ik zal de kleppen eens stellen, ik verwacht er niet heel veel van maar niet geprobeerd is altijd mis
Ik zal de kleppen eens stellen, ik verwacht er niet heel veel van maar niet geprobeerd is altijd mis