Verbreden Raptor 700
Verbreden Raptor 700
Hallo Mede Quad Drivers,
Ik heb een vraagje in verband met verbreden van de quad met een ass en a armen.
Ik heb een setje van HOUSER PRO SERIES LONG TRAVEL A-ARMS (+2.25) op het oog.
Maar mijn vraag is nu wat de beste achter as is om erbij toe te voegen… Moet ik voor een +2 +2 gaan of een +3 +3?
Aangezien ik al zit met verbrede wielhubs vraag ik dit even omdat de quad ook nog word verlaagd met een RPM veren set..
N.
Ik heb een vraagje in verband met verbreden van de quad met een ass en a armen.
Ik heb een setje van HOUSER PRO SERIES LONG TRAVEL A-ARMS (+2.25) op het oog.
Maar mijn vraag is nu wat de beste achter as is om erbij toe te voegen… Moet ik voor een +2 +2 gaan of een +3 +3?
Aangezien ik al zit met verbrede wielhubs vraag ik dit even omdat de quad ook nog word verlaagd met een RPM veren set..
N.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Verbreden Raptor 700
hangt ook nog van uw velgen en banden af
als je +2,25 armen neemt en daar 8" velgen op zal je rond de 1,49m uitkomen vanvoor met spoorverbreders rond de 1,55m
als je dan een 2+2 achteras neemt met extended hubs en 10" velgen kom je maar op 1,41m kunt nog spoorverbreders steken dan zit je op 1,50m vanachter
maar als je 6" velgen vanvoor neemt zit je maar op 1,39m dan kom je toe met een 2+2 as en extended hubs 1,41m
als ik mijne opnieuw kon doen dan ging ik nog breder ik zit nu op 1,51 vanvoor en 1,50 vanachter
ik zou dan +3 armen nemen en 5+5 as
long travel A-armen en RPM verlagingsveren gaat u op 5cm van de grond leggen van voor
even paar foto's van lowrider zijne
als je +2,25 armen neemt en daar 8" velgen op zal je rond de 1,49m uitkomen vanvoor met spoorverbreders rond de 1,55m
als je dan een 2+2 achteras neemt met extended hubs en 10" velgen kom je maar op 1,41m kunt nog spoorverbreders steken dan zit je op 1,50m vanachter
maar als je 6" velgen vanvoor neemt zit je maar op 1,39m dan kom je toe met een 2+2 as en extended hubs 1,41m
als ik mijne opnieuw kon doen dan ging ik nog breder ik zit nu op 1,51 vanvoor en 1,50 vanachter
ik zou dan +3 armen nemen en 5+5 as
long travel A-armen en RPM verlagingsveren gaat u op 5cm van de grond leggen van voor
even paar foto's van lowrider zijne
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Vanvoor komen er 10" en vanachter 12" bedoeling is om nog alleen op straat te cruise
De motor enzo word ook geheel aangepakt...
De motor enzo word ook geheel aangepakt...
- yamahakoppel
- Quad GOD
vanvoor 10" die ga je toch zelf moeten gaan maken want ga je niet vinden in originele staat een achterste 10" hermaken voor vanvoor
en dan ga je zelfs breder dan een 3+3 as moeten pakken
en dan ga je zelfs breder dan een 3+3 as moeten pakken
Groetjes Kris
Bedoel 8" vanvoor met spoorverbreders.
Heb nog alles even gelezen van jou, dus als ik een 6" achter as neem in totaal kom ik ongeveer gelijk uit met de wielen? Als ik het goed berekend heb..
- yamahakoppel
- Quad GOD
een 3+3 as en extended hubs met spoor verbreders komt ongeveer gelijk met verbrede armen en spoorverbreders met 8" velgen ja
Groetjes Kris
Ok.. Ik ga voor een 8" gaan. Ext. Hubs en spoorverbreders vertrouw ik niet echt samen...
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
- Quadrider
Ik rij al een jaar rond met ext hubs en spoorverbreders ik heb zelf tgedacht om nog een spoor verbreder te stekenPetytn schreef:Ok.. Ik ga voor een 8" gaan. Ext. Hubs en spoorverbreders vertrouw ik niet echt samen...
banshee
Ja kan goed zijn maar weet niet... Heb nu een +4" achterbrug besteld bij ace fabrications en ik doe graag serieus zot... Dus ben bang dat ik te rap broken zou maken... Hhi, btw waar heb jij je brandvaste plakband gehaald voor het coaten?
- geo2frey
- Quadfanaat
was hier ook geen ander topic over ? iemand die uitlegde hoe je de quad kan verbreden ?
Proud to drive a Yamaha Raptor 700R SE
-
- Quadrider
ik had dat gekregen bij de poedercoater xdPetytn schreef:Ja kan goed zijn maar weet niet... Heb nu een +4" achterbrug besteld bij ace fabrications en ik doe graag serieus zot... Dus ben bang dat ik te rap broken zou maken... Hhi, btw waar heb jij je brandvaste plakband gehaald voor het coaten?
banshee