ball joint blaster/barrosa

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

ball joint blaster/barrosa

Bericht door peterrrrr »

Hallo,

De bovenste draag arm kogel van een blaster en dan voor verbrede armen is deze ergens te bestellen?
Het is een ball joint en dan zonder conisch stuk met draad. want met draad past niet fatsoenlijk.
lijk deze:
http://www.houser-racing.com/products/v ... ball-joint" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr. Peter
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: ball joint blaster/barrosa

Bericht door Jason McCoy »

Een verbrede arm betekend dat je het makkelijkst op zoek kunt naar de joints die bij die armen horen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

Ik begrijp wat je bedoeld.
Maar dit is een a-arm set van Extreme-parts verder goede armen, Alleen de bovenste kogel moet je vast beunen door een busje om de draad van de fusee kogel te draaien. dus niet pepaald sterk. en die op de afbeelding kan ik gewoon op de juiste manier in de naaf vast zetten.
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

hoi heb je die busjes nog wel? ik de kogels kan je overal kopen maar die busjes met dat sleufje er in das een heel
ander verhaal
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

Nja zon busje had ik zelf al gedraait maar ben daar niet tevreden over. Nu komt alle kracht op dat stukje draad. Terwijl hij bijv. Bij een banshee conisch in de naaf valt die breekt niet snel af.
Daarom wil ik die kogels zoals op de af beelding. Die kan in de arm gedraait worden en degelijk in de naaf gezet worden.
Plaats reactie