wat voor een relais heb je gekocht?bonzaiking schreef:moet lukken met de handleiding in combinatie met een schema van je quad is mij ook gelukt ik moest alleen een relais van 5 euro er bij zetten om het te laten werken(raptor 660)
alarm SPY 5000M
-
- Toeschouwer
Re: alarm SPY 5000M
-
- Pro Quadrider
gewoon stuurstroom relaisje met 1 maak en 1 verbreek contact
-
- Pro Quadrider
ik weet het alweer het alarm geeft een +12v en je hebt een massa nodig om te starten dus een relais met 1 maak contact is voldiende
beste
ik heb een spy 5000 motor alarm gekocht maar zoalsde meeste blijkbaar is de handleiding chinees
en dan heb ik op de link geklikt met de duidelijke handleiding dat jullie ge post hebben maar ik krijg die langs geen kante open
kan mij iemand een duidelijk en gemakelijke handleiding bezorge wand ik durf hier niet zo drek gwn aan beginnen wand dan doet men motor nix meer vrezek haha wand zoals ik bij paar al geleze heb dat het slot ook een kabeltje moet aansluite maar op de welke e:p enzovoort dus kan aub mij iemand helpen
mvg
ik heb een spy 5000 motor alarm gekocht maar zoalsde meeste blijkbaar is de handleiding chinees
en dan heb ik op de link geklikt met de duidelijke handleiding dat jullie ge post hebben maar ik krijg die langs geen kante open
kan mij iemand een duidelijk en gemakelijke handleiding bezorge wand ik durf hier niet zo drek gwn aan beginnen wand dan doet men motor nix meer vrezek haha wand zoals ik bij paar al geleze heb dat het slot ook een kabeltje moet aansluite maar op de welke e:p enzovoort dus kan aub mij iemand helpen
mvg
Mark_T schreef:Bij mij is de site al 5 min aan het laden, dus nog even wachten of die het doet. Maar weet jij toevallig welke draadjes het zijn die richting de startrelais gaan? Is dat die blauwe?quad-racerrr schreef:Dit moet duidelijk genoeg zijn lijkt mij
PDF!!!
http://members.casema.nl/tomarja/Tom/Mo ... larm-0.pdf
Mocht het toch niet lukken hoor ik het wel.
PS: voor de kabels voor de startrelaise hoeven niet!!
ik krijg deze pagina niet open geeft altijd foutmeding kan mij hier iemand aan helpen wand ik heb pdf dusja
- Montenegro
- Toeschouwer
ik heb een yamaha raptor 700 en heb gewoon deze filmpje gevolgd op youtube http://www.youtube.com/watch?v=nC4el0CTkD8" onclick="window.open(this.href);return false;
en werkt perfect.
en werkt perfect.