hopla
wilde eens vragen wat nu het verschil is in spoorbreedte van een quad,,
normaal staan ze achter smaller dan voor,,zie ze ook gelijk staan voor en achter
zal best met rij eigenschappen te maken hebben ,zoals ik vele filmpie,s gezien hebt op 2 banden rijden,,gaat wat moeilijker als je verschillende spoorbreedte hebt ..
onze ltz 400,is van achter 126 breed ,en voor 110 cm ,,zitten verbreders tussen,,maar wat doet het met de rijeigenschappen van de quad,,
dus : achter standaard = smaller
dus : gelijke spoorbreedte
dus : achter breder dan voor
breedte
- aroundinafrica
- Quadfanaat
breedte
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: breedte
Standaard staan ze voor en achter nagenoeg gelijk.
Alleen achter verbreden geeft meer stabiliteit in de bochten.
Voor verbreden moet je eigenlijk met andere armen doen omdat je met verbreders regelmatig je spoorstangen krom rijd.
Op 2 wielen rijden gaat zoals jij hem nu hebt ook prima
Alleen achter verbreden geeft meer stabiliteit in de bochten.
Voor verbreden moet je eigenlijk met andere armen doen omdat je met verbreders regelmatig je spoorstangen krom rijd.
Op 2 wielen rijden gaat zoals jij hem nu hebt ook prima
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- aroundinafrica
- Quadfanaat
Re: breedte
hopla jason
ja zo gekocht he ,,vroeg het me steeds al af,,wist dat het ergens voor stond,,betere looks zoal,,,laat het maar zo staan ,,kan ze er ook eens tussen uit halen,,en kijken hoe dat dan weer rij,,,maar wel stabieler voor het vrouwtje ,,daar was het om te doen,,anders hadden we yamaha 660 xt brommer gekocht ,maar ze kan niet motorrijden,dus dan maar een quad ,,
en langere armen ga ik geen geld voor uitgeven,kijk in zuid afrika wel voor leuke dingen die ze miss hier niet hebben,, [ als we het halen ]
ja zo gekocht he ,,vroeg het me steeds al af,,wist dat het ergens voor stond,,betere looks zoal,,,laat het maar zo staan ,,kan ze er ook eens tussen uit halen,,en kijken hoe dat dan weer rij,,,maar wel stabieler voor het vrouwtje ,,daar was het om te doen,,anders hadden we yamaha 660 xt brommer gekocht ,maar ze kan niet motorrijden,dus dan maar een quad ,,
en langere armen ga ik geen geld voor uitgeven,kijk in zuid afrika wel voor leuke dingen die ze miss hier niet hebben,, [ als we het halen ]
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!