Hallo mijn naam is Bas en heb een Blaster 200cc 2t uit 2004 gekocht en hoop via dit forum een technisch probleem te kunnen gaan oplossen.
Groetjes
Even voorstellen
-
- Toeschouwer
Re: Even voorstellen
Als ik ga rijden met mijn Blaster, loopt hij super en heb veel plezier, totdat hij opeens stilvalt.modderbeer schreef:Hallo mijn naam is Bas en heb een Blaster 200cc 2t uit 2004 gekocht en hoop via dit forum een technisch probleem te kunnen gaan oplossen.
Groetjes
Dit is me al twee keer gebeurd.
Terwijl na afkoeling en stil te hebben gestaan hij weer start en weer plezier heb met hem.
Nu voor de derde keer ging het na een tijd rijden weer fout, alleen deze keer begon hij te stotteren en hielt hij in en daarna viel hij uit.
Weer naar huis helaas!!!
Het is een Blaster 200cc 2t!!!!
Wie kan mij mij helpen hiermee, alvast bedankt
Denk da uwe piston versleten is
nieuw piston steken en uwe cillinder laten na zien dat die nog goed is
nieuw piston steken en uwe cillinder laten na zien dat die nog goed is
- yamahakoppel
- Quad GOD
meng je hem zelf uw 2takt of gebruik je uw meng systeem het olie pompje durft wel eens haperen beste dat je een oil block off plaatst en zelf mengt ben je altijd zeker
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Toeschouwer
Oke, bedankt zover!
Mochten er mensen zijn die precies weten in welke richting ik zoeken moet, hoor ik nog graag uiteraard.
Mochten er mensen zijn die precies weten in welke richting ik zoeken moet, hoor ik nog graag uiteraard.