welke quad loopt nu goed op de weg?
2 of 4 takt?
welke is sneller?
welke kan nu het best langduurig rijden
ik wil gewoon weten welke quad het beste is op de weg
Yamaha blaster ?
raptor 350?
welke quad op de weg
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 115
- Lid geworden op: za 07 sep, 2013 23:13
- Locatie: Herveld!!
welke quad op de weg
Yamaha! Crossen!
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: welke quad op de weg
Grappig, jij wilt ook alles weten he
Qua prestaties zullen beide quads t nagenoeg gelijk doen denk ik.
De raptor is wat nieuwer en heeft iets minder onderhoud nodig. Ook is de raptor iets groter zodat langere mensen en makkelijker op passen. Eigenlijk is het in dit geval dus net wat iemand zn voorkeur heeft. Wel is het zo dat blasters op kenteken lastiger te vinden zijn dan Raptors.
Qua prestaties zullen beide quads t nagenoeg gelijk doen denk ik.
De raptor is wat nieuwer en heeft iets minder onderhoud nodig. Ook is de raptor iets groter zodat langere mensen en makkelijker op passen. Eigenlijk is het in dit geval dus net wat iemand zn voorkeur heeft. Wel is het zo dat blasters op kenteken lastiger te vinden zijn dan Raptors.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 115
- Lid geworden op: za 07 sep, 2013 23:13
- Locatie: Herveld!!
Re: welke quad op de weg
ja ik wil zeker alles weten
ja ik denk dat een raptor het ook beter doet op lange afstanden omdat het een 4 takt blokje is maar een blaster is veel feller en mooier want het is een 2 takt
ja ik denk dat een raptor het ook beter doet op lange afstanden omdat het een 4 takt blokje is maar een blaster is veel feller en mooier want het is een 2 takt
Yamaha! Crossen!
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: welke quad op de weg
http://www.quadforumbenelux.com/search. ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false;
zijn eindeloze discussies en draait uiteindelijk altijd op zelfde uit dat de 2takt liefhebber zegt blaster en de andere raptor 350 en dan begint de eindeloze discussie
maar als je begint te tunen
persoonlijk vind ik de discussies 2takt, 4 takt, appelen met peren vergelijken. ze zijn beide groen, hangen aan een boom maar de ene mens vind een appel lekker en de andere een peer
en dan begint het appel heeft een klokhuis en peer weer niet, peer is sappig en mals, appel is harder en zoet. maar er zijn ook rode appels of bittere appels
bestaat geen quad die 100% goed is voor alles zelfs niet 50/50 zal altijd eerder 49/51 zijn en dan begint het dilemma
als je voor 2takt gaat neem je de voor en nadelen erbij
als je voor 4takt gaat neem je de voor en nadelen erbij
zelfde voor weg gebruik of cross
of je gaat voor cross en neemt het erbij dat je quad voor de weg minder geschikt is
of je gaat voor weg en neemt het erbij dat je quad voor de cross minder geschikt is
zelfde met die eindeloze discussies van SM quad of cross quad
met een cross quad kun je niet het zelfde als bij een SM quad ( of omgekeerd ) probeer je het toch, heb je stukken
Best of both worlds bestaat niet
of je gaat voor SM of voor cross als je beide doet met de zelfde quad neemt dan uw onderhoud en stukken er maar bij
ik ben voor 100% baan gegaan en heb al jaren en km's plezier. als ik er hier zie komen met kapot gereden motors is het voor 50% door gecombineerd gebruik en die andere 50% zijn mensen die denken dat ze met een quad het zelfde kunnen als met een moto ( als je 100+ wilt rijden koop een moto )
daarom keuzes maken, je kunt combineren maar houd dan rekening met de voor en nadelen van alles en doe het met maten dan heb je jaren plezier
of je moet gaan beginnen om hem constant om te bouwen voor cross en SM gebruik maar koop u dan 2 quads minder ellende en uiteindelijk kost gecombineerd gebruik u evenveel dan als je zegt koop 2quads. want als je gaat combineren maak je stukken die uiteindelijk hoog kunnen oplopen
dit is mijn mening en dan beginnen de eindeloze discussies weer.
haters gonna hate zeggen ze toch altijd
zijn eindeloze discussies en draait uiteindelijk altijd op zelfde uit dat de 2takt liefhebber zegt blaster en de andere raptor 350 en dan begint de eindeloze discussie
maar als je begint te tunen
persoonlijk vind ik de discussies 2takt, 4 takt, appelen met peren vergelijken. ze zijn beide groen, hangen aan een boom maar de ene mens vind een appel lekker en de andere een peer
en dan begint het appel heeft een klokhuis en peer weer niet, peer is sappig en mals, appel is harder en zoet. maar er zijn ook rode appels of bittere appels
bestaat geen quad die 100% goed is voor alles zelfs niet 50/50 zal altijd eerder 49/51 zijn en dan begint het dilemma
als je voor 2takt gaat neem je de voor en nadelen erbij
als je voor 4takt gaat neem je de voor en nadelen erbij
zelfde voor weg gebruik of cross
of je gaat voor cross en neemt het erbij dat je quad voor de weg minder geschikt is
of je gaat voor weg en neemt het erbij dat je quad voor de cross minder geschikt is
zelfde met die eindeloze discussies van SM quad of cross quad
met een cross quad kun je niet het zelfde als bij een SM quad ( of omgekeerd ) probeer je het toch, heb je stukken
Best of both worlds bestaat niet
of je gaat voor SM of voor cross als je beide doet met de zelfde quad neemt dan uw onderhoud en stukken er maar bij
ik ben voor 100% baan gegaan en heb al jaren en km's plezier. als ik er hier zie komen met kapot gereden motors is het voor 50% door gecombineerd gebruik en die andere 50% zijn mensen die denken dat ze met een quad het zelfde kunnen als met een moto ( als je 100+ wilt rijden koop een moto )
daarom keuzes maken, je kunt combineren maar houd dan rekening met de voor en nadelen van alles en doe het met maten dan heb je jaren plezier
of je moet gaan beginnen om hem constant om te bouwen voor cross en SM gebruik maar koop u dan 2 quads minder ellende en uiteindelijk kost gecombineerd gebruik u evenveel dan als je zegt koop 2quads. want als je gaat combineren maak je stukken die uiteindelijk hoog kunnen oplopen
dit is mijn mening en dan beginnen de eindeloze discussies weer.
haters gonna hate zeggen ze toch altijd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: welke quad op de weg
Dat is op zich een mooie eigenschap maar dit forum is niet je persoonlijke vraagbaak, hou daar even rekening mee voordat je besluit om een nieuw topic te openen. Over deze vraag is al heel veel informatie te vinden zoals Kris ook al aangeeft. En aangezien het hier niet om een concrete aanleiding gaat doe ik dit topic op slot.PerryYamaha schreef:ja ik wil zeker alles weten
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700