He mx jake weet jij nog een goede tuner in nederland die mijn kx250 kan opboren naar 295cc en poortwerk voor het laag/midden gebied.
Het blok hangt in een blaster frame maar wil nog meer PK'S
Ik rij voornamelijk mx
mx jake schreef:he daan, ik denk dat we hier een misverstand hebben
ik denk dus niet dat iedereen maar wet zit aan te kloten
maar ISD vroeg om raad nadat z´n blaser wat problemen gaf met de bougie ,nou daar heb ik antwoord op gegeven
en dan zijn er altijd mensen die zich aan gesproken voelen
maar nogmaals ik wil niemand op naaien
Ja, denk ik ook MX Jake. Gelukkig is het nu opgehelderd.
RonnieB, ik weet niet of het hetgeen is dat je zoekt, maar ik heb al van meerdere kanten de tip gekregen om naar Martin Saint in Groot-Brittannië toe te stappen wanneer ik motor mods wil doen. Zelfs een groot gedeelte van de Yanken stappen tegenwoordig naar hem toe als ze een hele snelle machine willen bouwen (ook al zitten er toch behoorlijk wat goede tuners in de VS zelf). Daarnaast bouwt hij ook custom uitlaatsystemen. Z'n eerste Bansheeuitlaatsysteem brak al gelijk meerdere records.
Z'n website is http://www.stealthengineering.com/. Maar zoals ik al zei: ik weet niet of het hetgeen is wat je zoekt (aangezien hij in Groot-Brittannië zit).
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
ronnieb schreef:Een standaard banshee rij ik nu er al uit.
wil alleen MEEEEEEEEEER.
Martin Saint bouwt niet echt standaard Banshee's. Bij hem moet je eerder denken aan Banshee's van rond de 65PK (MX machines) tot zo'n 140PK (dragracers).
Maar 't was maar een idee.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Ik had het ook niet tegen jou Daan maar mx jake.
Ik wil niet overstappen naar een banshee.
Gewicht van de blaster vind ik perfect alleen de paarden.
Vandaar het kx250 blok,moet alleen meer uitkomen
ronnieb, hoe kan dat blaster frame dat houden???ik ken ook iemand die onder zijn blasterframe een 250 blok had geleg en had getuned tot 70 pk. maar hij had wel zijn frame moeten verstevegen.
Inderdaad is ook flink aan gelast door Mark. Zelfs de kop zit vast aan het frame.Enne die 70pk daar ben ik ook op zoek naar.
Opboren tot 295cc en wat poortwerk.
VFORCE komt volgende week binnen.
Kan niet wachten
Ik had een tijd terug wat uitgeprint van z'n site (iets van 9 maanden terug), maar ik zal eens kijken naar de 370 modificatie.
Hoeveel heb je trouwens op moeten boren voor de Blaster zuigers? Hoe is de powerband nu? En, als ik dat mag vragen, wat zijn de kosten geweest?
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.