mijn constructieve bijdrage aan dit forum
mijn constructieve bijdrage aan dit forum
goede dag iedereen
ik ben alex kom uit noordholland en ik rij een zelf bouw quad ( foto zal ik jullie vanavond toe doen )
engineering is mijn vak/beroep heb een reken knobbel en ben een denker en kan niet zo goed tegen kritiek zeggen ze ( lol )
!!!!!!!!!!en ik moet publiekelijk toegeven aan jason macoy dat mijn quad op kenteken niet quadzilla heet heb toestemming gevraagd aan quadzilla via het merkrecht bureau loved die het merk beheerd ( vanaf 2004) en heb zo een kut mail terug gehad dat ik er totaal klaar mee was met het hele quadzilla merk !!!!!!!!!!! wat trouwens waardeloze troep is gewoon chinees imitatie van imitatie jason je heb gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wil het niet eens op me kenteken hebben
zwerf al een tijd op dit forum maar ben in de vergeten heit geraakt
dus daarom zal ik me even op nieuw voorstellen voor iedereen
ben begonnen met een chineese quad die ik gekregen had van me vriendin
geef toe mooi ding maar een brok ellende met 1500km 2x versnellingsbak stuk en frame op 3 plekken gebroken
dus je begrijp dat ik daar zeer van baalde
na rond te hebben gekeken en diverse merken de revu waren gepasseerd kwam ik uit bij de CC QUADSTER
maar ja had geen 32.000 euro liggen voor het speeltje van mijn dromen
ja ik geilde ook op een raptor maar vond 1.300 euro voor een cilinder beetje te gortig
het meeste wat mij tegen stond bij de meeste quads was dat er niet een door ontwikkeld blok onder zit
en dat je erg veel betaal voor weinig kwaliteit en onderdelen zijn duur
als engineering je vak is weet je dat je een machine kan maken die 100 uur mee gaat of 100.000 uur
dus meer rijden minder sleutelen was het idee
dus heb tijd terug zelf een frame gemaakt
de tekeningen heb ik toen hier op het forum gezet gewoon voor iedereen
de rest is geschiedenis en wijd ik me zelf niet uit ben hier om me voor te stellen
vriendelijke groet
alex
ik ben alex kom uit noordholland en ik rij een zelf bouw quad ( foto zal ik jullie vanavond toe doen )
engineering is mijn vak/beroep heb een reken knobbel en ben een denker en kan niet zo goed tegen kritiek zeggen ze ( lol )
!!!!!!!!!!en ik moet publiekelijk toegeven aan jason macoy dat mijn quad op kenteken niet quadzilla heet heb toestemming gevraagd aan quadzilla via het merkrecht bureau loved die het merk beheerd ( vanaf 2004) en heb zo een kut mail terug gehad dat ik er totaal klaar mee was met het hele quadzilla merk !!!!!!!!!!! wat trouwens waardeloze troep is gewoon chinees imitatie van imitatie jason je heb gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wil het niet eens op me kenteken hebben
zwerf al een tijd op dit forum maar ben in de vergeten heit geraakt
dus daarom zal ik me even op nieuw voorstellen voor iedereen
ben begonnen met een chineese quad die ik gekregen had van me vriendin
geef toe mooi ding maar een brok ellende met 1500km 2x versnellingsbak stuk en frame op 3 plekken gebroken
dus je begrijp dat ik daar zeer van baalde
na rond te hebben gekeken en diverse merken de revu waren gepasseerd kwam ik uit bij de CC QUADSTER
maar ja had geen 32.000 euro liggen voor het speeltje van mijn dromen
ja ik geilde ook op een raptor maar vond 1.300 euro voor een cilinder beetje te gortig
het meeste wat mij tegen stond bij de meeste quads was dat er niet een door ontwikkeld blok onder zit
en dat je erg veel betaal voor weinig kwaliteit en onderdelen zijn duur
als engineering je vak is weet je dat je een machine kan maken die 100 uur mee gaat of 100.000 uur
dus meer rijden minder sleutelen was het idee
dus heb tijd terug zelf een frame gemaakt
de tekeningen heb ik toen hier op het forum gezet gewoon voor iedereen
de rest is geschiedenis en wijd ik me zelf niet uit ben hier om me voor te stellen
vriendelijke groet
alex
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
De prijs heeft te maken dat een quad + onderdelen geen massa product is. Met andere worden een quad is iets wat je niet in iedere schuur zou vinden.
Het door ontwikkelen wat jij aan geeft van een quad zou hier ook aan liggen. Maar toch lees ik dat ze steeds betrouwbaarder worden per jaar. Maar de ontwikkelaars zouden wel wat minder geld in steken dan in bv een ontwikkeling van een Auto.
Maar er zit ook een verschil van kwaliteit tussen een A-merk Of een Sambal quad (chinees). Maar voor een A-merk betaal je ook voor de Naam.
Het door ontwikkelen wat jij aan geeft van een quad zou hier ook aan liggen. Maar toch lees ik dat ze steeds betrouwbaarder worden per jaar. Maar de ontwikkelaars zouden wel wat minder geld in steken dan in bv een ontwikkeling van een Auto.
Maar er zit ook een verschil van kwaliteit tussen een A-merk Of een Sambal quad (chinees). Maar voor een A-merk betaal je ook voor de Naam.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat je het beter denkt te kunnen doen als bijv. Suzuki..
Je betaald idd veel geld, het is dan ook een luxe product natuurlijk!
En dat het weinig kwaliteit is is gewoon pure onzin. (Ik ga dan uit van de A merken)
En wat betreft de onderdelen: ga jij is een onderdeel halen voor een Audi, BMW of Merc
Je betaald idd veel geld, het is dan ook een luxe product natuurlijk!
En dat het weinig kwaliteit is is gewoon pure onzin. (Ik ga dan uit van de A merken)
En wat betreft de onderdelen: ga jij is een onderdeel halen voor een Audi, BMW of Merc
Heeft jou quad nu dan een type goedkeuring?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Die van mij?
Nee maar wat zegt dat over kwaliteit?
Nee maar wat zegt dat over kwaliteit?
Nee die van ACC, die hoor ik overzelfbouwframe.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
java schreef:De prijs heeft te maken dat een quad + onderdelen geen massa product is. Met andere worden een quad is iets wat je niet in iedere schuur zou vinden.
ok nu heb een nerd ( ik ) er zijn gedachte over laten gaan en zijn vakkennis er op los gelaten
zelfs race techniek toegepast op het voor gedeelte van de quad
betrouwbaarder per jaar whahahaha jongens jongens wat laten jullie je op je mouw spelden bulsh.....
zet er een door ontwikkeld blok onder en u ben van alle gelul af
niet meer jaren wachten nu kwaliteit zeg ik en niet met minder genoegen nemen zeg ik u
voor de prijs van een raptor heb je kwaliteit nivo van cc quadster zeg ik u
dus iets wat 10 a 20 keer langer mee gaat dan raptor en op banden en verse olie na geen onderhoud nodig heb
de gevestigde orde is er niet blij mee nee zeker niet die zien de bui al hangen whahahaah
quadrijden is geen luxe product meer vanaf 2014 heren onthou dat
- Jason McCoy
- Quad GOD
Oke, het merk is GG quadster en niet CC quadster waar jij de hele tijd maar over door blijft malen.
Dan het volgende, neem jij maar zo quadster, dan neem ik het nog graag tegen je op op een supermoto baan.
De blokken die Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Can-am etc gebruikt zijn ver door ontwikkelde blokken. En niet de blokken die jij bij de toys 'r us koopt.
Dan t volgende, je loopt op te scheppen over je quad. Een quad is een atv, dus word gebruikt van nature op zand. De blokken die wij hebben zijn daar voor gebouwd. Die beschikken over bakken koppel.
Dan als laatste, je zegt dat quadrijden anno 2014 geen luxe meer is.
Je mag een boel zeggen, maar niet dat jij een quad hebt. Tegen de tijd dat jij een quad hebt, heb je al je geld gestoken in een fantasie waar jij misschien op geilt maar wat niet meer is dan een natte droom
Dan het volgende, neem jij maar zo quadster, dan neem ik het nog graag tegen je op op een supermoto baan.
De blokken die Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Can-am etc gebruikt zijn ver door ontwikkelde blokken. En niet de blokken die jij bij de toys 'r us koopt.
Dan t volgende, je loopt op te scheppen over je quad. Een quad is een atv, dus word gebruikt van nature op zand. De blokken die wij hebben zijn daar voor gebouwd. Die beschikken over bakken koppel.
Dan als laatste, je zegt dat quadrijden anno 2014 geen luxe meer is.
Je mag een boel zeggen, maar niet dat jij een quad hebt. Tegen de tijd dat jij een quad hebt, heb je al je geld gestoken in een fantasie waar jij misschien op geilt maar wat niet meer is dan een natte droom
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ACC schreef:java schreef:De prijs heeft te maken dat een quad + onderdelen geen massa product is. Met andere worden een quad is iets wat je niet in iedere schuur zou vinden.
ok nu heb een nerd ( ik ) er zijn gedachte over laten gaan en zijn vakkennis er op los gelaten
zelfs race techniek toegepast op het voor gedeelte van de quad
betrouwbaarder per jaar whahahaha jongens jongens wat laten jullie je op je mouw spelden bulsh.....
zet er een door ontwikkeld blok onder en u ben van alle gelul af
niet meer jaren wachten nu kwaliteit zeg ik en niet met minder genoegen nemen zeg ik u
voor de prijs van een raptor heb je kwaliteit nivo van cc quadster zeg ik u
dus iets wat 10 a 20 keer langer mee gaat dan raptor en op banden en verse olie na geen onderhoud nodig heb
de gevestigde orde is er niet blij mee nee zeker niet die zien de bui al hangen whahahaah
quadrijden is geen luxe product meer vanaf 2014 heren onthou dat
Wat vind u dan niet ''door ontwikkeld'' aan een Blok van een raptor,YFZ, Outlander ,sportsman en ga zo maar door.
Volgens mij zijn zij Hoofdzakelijk bedoeld voor offroad.
ER zijn ook een paar die zijn voorzien van een Blok uit een motor die zijn alleen maar bedoeld voor onroad gebeuren.
Laat toch gaan jongens, met dit soort geschreeuw schiet niemand wat op.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat kan zijn Jazzy, maar iemand die op ons forum onze machines loopt af te zeiken en zelf nog niks qua bewijs heeft gelevert? Spijt me zeer, maar ik vind dat ik nog telkens netjes ben gebleven maar hier scoort hij geen punten mee vind ik.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
Wat een onzin allemaal. Blokken zijn gemaakt om te crossen of enduro's. Worden zwaar belast en leveren het juiste aantal pk's en koppel voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn. Slijtage ontstaat door gebruik, heeft 'doorontwikkelen' zoals jij het zegt niks mee te maken.
Al eens op een raptor, yfz,ltr,ltz gezeten???
Machines doen precies waarvoor ze gebouwd zijn.
Er word echt wel nagedacht over verbeteringen etc kijk maar naar het introduceren van injectie op de meeste modellen.
Denk dat je gewoon moet sparen, goede quad kopen en hiervan genieten in plaats van blijven dromen zonder gas te kunnen geven
Al eens op een raptor, yfz,ltr,ltz gezeten???
Machines doen precies waarvoor ze gebouwd zijn.
Er word echt wel nagedacht over verbeteringen etc kijk maar naar het introduceren van injectie op de meeste modellen.
Denk dat je gewoon moet sparen, goede quad kopen en hiervan genieten in plaats van blijven dromen zonder gas te kunnen geven
als ik al die posts en topics hier lees van acc (alex) over z'n "quad" dan kan ik alleen maar besluiten dat
1) dat ding hondslelijk is (en dan beledig ik de hond!)
2) hij enorm gefrustreerd is als ik al zijn replys lees.
dit zou dus een superquad moeten zijn en de rest is rommel?
succes maar dit verhaal krijg je nooit verkocht. ik raad hem in ieder geval aan om er alleen mee in het donker te rijden want anders zou hij wel eens kettingbotsingen kunnen veroorzaken als we allemaal al rijdend de slappe lach krijgen...
en maak je ook geen zorgen om 'm in het donker ergens te laten staan want dit stelen ze toch nooit.
1) dat ding hondslelijk is (en dan beledig ik de hond!)
2) hij enorm gefrustreerd is als ik al zijn replys lees.
dit zou dus een superquad moeten zijn en de rest is rommel?
succes maar dit verhaal krijg je nooit verkocht. ik raad hem in ieder geval aan om er alleen mee in het donker te rijden want anders zou hij wel eens kettingbotsingen kunnen veroorzaken als we allemaal al rijdend de slappe lach krijgen...
en maak je ook geen zorgen om 'm in het donker ergens te laten staan want dit stelen ze toch nooit.
-
- Quadrunner
- Contacteer: