yamaha raptor 350
yamaha raptor 350
hallo
ik heb sinds kort een yamaha raptor 350 gekocht maar ik heb een vervelend probleempje .
als ik gas geef en weer loslaat ploft hij lichtjes uit de uitlaat en luchtfilter . ik moet zeggen dat de choke knop en kabel zijn beste tijd hebben gehad . de carbu is nog maar volledig uit gekuist geweest en deze is ook goed ontlucht geweest en ik heb ook nieuwe benzine gebruikt . ik vraag me af of da ploffen kan komen van de choke ? want als ik de choke afleg ploft hij ook . ook stottert de motor lichtjes . verder rijd de quad goed en trekt hij ook goed op. ik vin het een beetje irritant geluid .
ik heb sinds kort een yamaha raptor 350 gekocht maar ik heb een vervelend probleempje .
als ik gas geef en weer loslaat ploft hij lichtjes uit de uitlaat en luchtfilter . ik moet zeggen dat de choke knop en kabel zijn beste tijd hebben gehad . de carbu is nog maar volledig uit gekuist geweest en deze is ook goed ontlucht geweest en ik heb ook nieuwe benzine gebruikt . ik vraag me af of da ploffen kan komen van de choke ? want als ik de choke afleg ploft hij ook . ook stottert de motor lichtjes . verder rijd de quad goed en trekt hij ook goed op. ik vin het een beetje irritant geluid .
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: yamaha raptor 350
We zouden dat moeten horen, maar ik denk dat er niet veel aan de hand is.
Je zoude choke kunnen vervangen natuurlijk.
Welkom trouwens
Je zoude choke kunnen vervangen natuurlijk.
Welkom trouwens
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Kleppen eens laten regelen ploffen in de uitlaat wijst op een te rijk mengsel maar als hem ploft in de luchtfilter lijkt het mij meer een probleem van slecht geregelde kleppen kleppen moeten om de X aantal km's geregeld worden, weet niet of je het volledige verleden van je quad kent van zijn onderhoud. Best eens deftige onderhoudsbeurt geven zodat je zeker bent dat alles in orde is
Ik weet ook niet of je quad nog zijn originele uitlaat heeft en luchtfilter als er een andere uitlaat op staat moet normaal de carburator en lucht toevoer mee geregeld worden voor het beste resultaat
Ik weet ook niet of je quad nog zijn originele uitlaat heeft en luchtfilter als er een andere uitlaat op staat moet normaal de carburator en lucht toevoer mee geregeld worden voor het beste resultaat
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
bedankt . de quad is nog helemaal origineel en hij heeft 8500 km hij is van 2007 .
mvg
mvg
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dan heeft i wel erg weinig gelopen zeg! Maar voor de zekerheid toch een keertje laten doormeten
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Morgen gaat hij eens binnen bij een dealer dan weet ik ineens wat het probleem is .
de handrem van deze quad is verwijderd door de vorige eigenaar en de 2 draden die ernaartoe liepen zijn doorgeknipt en niet meer met elkaar verbonden,
kan dit daar mee te maken hebben?
kan dit daar mee te maken hebben?
- yamahakoppel
- Quad GOD
Een raptor 660 en warrior hebben een begrenzer op handrem via een sensor. dacht dat een raptor 350 dat niet had omdat die hun handrem zelfde als de 700 hebben staan. Deze staat voor de koppelingshendel als de handrem op staat wat het koppelen bijna onmogelijk maakt.
Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat de eerste raptor 350 eigenlijk warriors waren met raptor 350 op papier heb je een foto van de quad
Maar stel dat het de begrenzer zou zijn dan merk je het wel dat geeft echte knallen als je volle gas wilt geven maar dacht niet dat een raptor 350 deze begrenzer had
Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat de eerste raptor 350 eigenlijk warriors waren met raptor 350 op papier heb je een foto van de quad
Maar stel dat het de begrenzer zou zijn dan merk je het wel dat geeft echte knallen als je volle gas wilt geven maar dacht niet dat een raptor 350 deze begrenzer had
Groetjes Kris
vandaag terug achter mijn quad mogen gaan en wat bleek dat het de carbu was die niet goed afgesteld was . nu rijd hij weer zonder knallen .
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nice, quad ziet er nog erg netjes uit trouwens joh
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Bedankt