Hey
-
- Toeschouwer
Hey
Hey allemaal,
Ik ben een jongen met een yamaha blaster uit 1999. Woon in de kop van Noord-Holland en heb veel plezier in rijden. Alleen zijn er weinig crossbanen in de buurt... Als ik naar een wil moet ik wel naar de kuil... Dan maar bij de boeren vragen!
Groet
Ik ben een jongen met een yamaha blaster uit 1999. Woon in de kop van Noord-Holland en heb veel plezier in rijden. Alleen zijn er weinig crossbanen in de buurt... Als ik naar een wil moet ik wel naar de kuil... Dan maar bij de boeren vragen!
Groet
Re: Hey
Welkom
Wat is er mis met de kuil dan? Wil daar nog altijd een keer heen namelijk.
Wat is er mis met de kuil dan? Wil daar nog altijd een keer heen namelijk.
Zwolle woon dus.
Ik ging eerder altijd op de maasvlakte rijden terwijl ik net onder
Zwolle woon dus.
Zwolle woon dus.
Voak buj te bange
-
- Toeschouwer
dat bedoel ik... maar als ik heen ga maak ik het er wel het beste van!Bartjuh schreef:Natuurlijk is ht een optie, maar om nou elke keer als je wil crossen naar ijmuiden te rijden is ook niet allesYair schreef:Je moet er wat voor over hebben xd.
Zwolle woon dus.
Gelijk heb je!rockybalboa schreef:dat bedoel ik... maar als ik heen ga maak ik het er wel het beste van!Bartjuh schreef:Natuurlijk is ht een optie, maar om nou elke keer als je wil crossen naar ijmuiden te rijden is ook niet allesYair schreef:Je moet er wat voor over hebben xd.
Zwolle woon dus.
Voak buj te bange