Doe dit nou gewoon even niet joh. Het enige wat ik tot nu toe van je zie is dat je onrust komt stoken en zinloze discussies start. Dat doe je maar in de kroeg maar niet op ons doorgaans gezellige forum. Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar als die je constructiefste bijdrage is dan heb ik het liever gewoon helemaal niet.ACC schreef:WAT IK WEL ZEG IS DAT IK HET VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS KAN BOUWEN EN NOG DIKKE WINST KAN MAKEN
MEER MENSEN EEN QUAD
mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
ACC:
Laat staan je bouwt er eentje en verkoopt deze als?
Type goedkeuring zul je niet krijgen dus er zal een bami kenteken op komen.
Dan zit je nog met het blok dat al niet meer bij het kenteken past. ( laat staan de KW's)
Daarnaast wil je een bedrijf op zetten voor het bouwen van ''quads'' moordwapens.
Wat denk je wat er gebeurd als iemand hiermee een ongeluk maakt en blijkt dat jij een foutje hebt gemaakt?
( of buiten de wet gehandeld hebt)
Laat staan je bouwt er eentje en verkoopt deze als?
Type goedkeuring zul je niet krijgen dus er zal een bami kenteken op komen.
Dan zit je nog met het blok dat al niet meer bij het kenteken past. ( laat staan de KW's)
Daarnaast wil je een bedrijf op zetten voor het bouwen van ''quads'' moordwapens.
Wat denk je wat er gebeurd als iemand hiermee een ongeluk maakt en blijkt dat jij een foutje hebt gemaakt?
( of buiten de wet gehandeld hebt)
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
als een echte valse zus gesproken maar geef toe dat je wel de juiste vragen stel !!!!MOET IK JE NA GEVEN !!!!Jason McCoy schreef: Type goedkeuring van de quad heb je niet
Je komt boven de 15 kw.
Je pakt onderdelen van goedkope quads, onderdelen waarvan bekend is dat het stuk gaat.
Je bent engineer maar gebrukt vloeibaar metaal van bison in de lagerhuis omdat je as anders breekt.
Gast get a life....
( COMPLIMENT dus )
ja zeker heb ik onderdelen van de wat goedkopere quads gebruikt bv de kappen 200 euro / achter as en bandenen velgen
en natuurlijk zal ik je het proberen uit te leggen waarom die keuze
kappen omdat ik die over had van mijn oude chinaquad
de achter as van chinees is op zich redelijk alleen wil het vaak breken bij je wiel hub
tussen de as en de wiel hub zit ruimte en elke keer draai je die bout vaster en vaster
daardoor wil het op dat punt vaak breken !!!de oplossing!!!! vloeibaar metaal er tussen hub en as ( wel eerst wd40 er op )
een keer vast draaien en hele euvel opgelost en dat voor 125 euro per as
de velgen omdat ik ,van 14 en 16 inc velgen hou 12/10 en 8 hoef je niet bij mij aan te komen
en die 15 kw klopt zeker bij die bromfiets frames whahaha lol
vraag maar eerst bij de rdw na wat de reglementen zijn voor zware quads voor dat je dit gaat roepen
en niet verkoop ( lol ) het is alleen al een prijs technische kwestie waar op ik win ( wil ik me nu niet over uitweiden )
marktonderzoek zegt toch echt anders prijs/kwaliteit verhouding
hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd met hoe t feitelijk zit
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Waarschijnlijk staat jou ''quad'' als personen auto ingeschreven. --> meer wegenbelasting ect.
een quad die hier meestal wordt gereden staat als L7e (vierwielig motorvoertuig overeenkomstig artikel 1, lid 3b.)op kenteken.
(als je nou gewoon een screen schot van de rdw maakt en je kenteken met paint uit gumt. Dan ben je van dit gezeur af. of je moet het leuk vinden..... )
een quad die hier meestal wordt gereden staat als L7e (vierwielig motorvoertuig overeenkomstig artikel 1, lid 3b.)op kenteken.
(als je nou gewoon een screen schot van de rdw maakt en je kenteken met paint uit gumt. Dan ben je van dit gezeur af. of je moet het leuk vinden..... )
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
ben het met u eens maar dat mag niet zomaareleventwentyseven schreef:A-merk heeft en in het verleden met een B-merk is begonnen dan ligt dat vaak wat anders.
Maar misschien een leuke uitdaging voor ACC om een raptor look a like iets te gaan bouwen met een betrouwbaar blok, en dit alles dan voor een zeer aantrekkelijke prijs te koop aanbieden.
kan er zo een bouwen een one off dat mag wel met raptor kappen ( dus op bestelling op verzoek van klant )
maar in serie mag ik dat niet
het is best wel een wespen nest als je weet hoe merkrecht werkt
daarbij zit ook ontwerp rechten en kennis rechten
kan ze wel kopen die rechten als ze mij die willen verkopen maar dat zal nooit gebeuren die verkopen ze nooit
zelf als het te veel lijkt kan je er grandioos in de problemen mee komen
met geldboeten waar van de bedragen er niet om liegen
hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd
en ik wil u bedanken voor u frisse kijk op dingen
met vriendelijke groet .
alex meyer
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
ja vind het zeker leukjava schreef:Waarschijnlijk staat jou ''quad'' als personen auto ingeschreven. --> meer wegenbelasting ect.
een quad die hier meestal wordt gereden staat als L7e (vierwielig motorvoertuig overeenkomstig artikel 1, lid 3b.)op kenteken.
(als je nou gewoon een screen schot van de rdw maakt en je kenteken met paint uit gumt. Dan ben je van dit gezeur af. of je moet het leuk vinden..... )
zeker omdat ik ik mij niets laat afdwingen
moeten is zo een vies woord
ik moet niets en hoef mij zelf helemaal niet te bewijzen jongens ik ben 39 jaar niet 16 meer
het wedstrijdje ver pissen doe ik niet meer aan
en waar je om vraag is bedrijfsgevoelige informatie ( bedrijfsgeheim )
wil je het toch weten dat kan !!! geen probleem !!!
koop er een en u weet het whahahahahaha
bij voorbaat sorry dat ik zo hard moet zijn
hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd
met vriendelijke groet
alex meyer
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Laten we nou eens aannemen dat ik wel weet hoe het kw verhaal in elkaar steekt? Al onze quads komen niet boven de 15kw op papier omdat ze anders niet meer onder de wetgeving van de 3 wielige motorvoeruigen met een ledig gewicht van 400kg vallen.ACC schreef:als een echte valse zus gesproken maar geef toe dat je wel de juiste vragen stel !!!!MOET IK JE NA GEVEN !!!!Jason McCoy schreef: Type goedkeuring van de quad heb je niet
Je komt boven de 15 kw.
Je pakt onderdelen van goedkope quads, onderdelen waarvan bekend is dat het stuk gaat.
Je bent engineer maar gebrukt vloeibaar metaal van bison in de lagerhuis omdat je as anders breekt.
Gast get a life....
( COMPLIMENT dus )
ja zeker heb ik onderdelen van de wat goedkopere quads gebruikt bv de kappen 200 euro / achter as en bandenen velgen
en natuurlijk zal ik je het proberen uit te leggen waarom die keuze
kappen omdat ik die over had van mijn oude chinaquad
de achter as van chinees is op zich redelijk alleen wil het vaak breken bij je wiel hub
tussen de as en de wiel hub zit ruimte en elke keer draai je die bout vaster en vaster
daardoor wil het op dat punt vaak breken !!!de oplossing!!!! vloeibaar metaal er tussen hub en as ( wel eerst wd40 er op )
een keer vast draaien en hele euvel opgelost en dat voor 125 euro per as
de velgen omdat ik ,van 14 en 16 inc velgen hou 12/10 en 8 hoef je niet bij mij aan te komen
en die 15 kw klopt zeker bij die bromfiets frames whahaha lol
vraag maar eerst bij de rdw na wat de reglementen zijn voor zware quads voor dat je dit gaat roepen
en niet verkoop ( lol ) het is alleen al een prijs technische kwestie waar op ik win ( wil ik me nu niet over uitweiden )
marktonderzoek zegt toch echt anders prijs/kwaliteit verhouding
hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd met hoe t feitelijk zit
Niet lullig bedoeld maar ik weet denk ik iets meer van quads als jij. Ik heb er denk ik ook aan iets meer gewerkt en in mijn bezit gehad. En met als gevolg ook veel quads opgebouwd. Zolang jij een bedrijf wilt starten en uitgaat dat je een quad gaat bouwen van meer dan 15kw heb je het echt helemaal mis.
Mijn advies is dan ook ga jezelf nou eerst eens goed verdiepen in de materie en kom met een concreet verhaal. Je begint nu steeds meer op onze vriend Tomas te lijken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
wederom als een van de gevestigde orde gesproken jason mcCoy
word niet boos maar ik stuur u terug naar school
ga het je niet verder uitleggen bedrijfsgeheim sorry slaap verder
hoop u voldoende te hebben geïnformeerd
met vriendelijke groet
alex meyer
word niet boos maar ik stuur u terug naar school
ga het je niet verder uitleggen bedrijfsgeheim sorry slaap verder
hoop u voldoende te hebben geïnformeerd
met vriendelijke groet
alex meyer
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 118
- Lid geworden op: vr 18 jan, 2013 20:53
- Locatie: Heerlen
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Waarom word er nog aandacht gegeven aan dit waardeloze verhaal?
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Bedrijfsgeheim..... Jongen word toch eens wakker! Je hebt geen bedrijf en als je hiermee een bedrijf wilt starten dan maak ik er geen geheim van dat dat totaal geen toekomst heeft.
Ik stop met op jou te reageren, je schrijft ons allemaal weg alsof we hier een stelletje kinderen zijn.
Ik stop met op jou te reageren, je schrijft ons allemaal weg alsof we hier een stelletje kinderen zijn.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
wil op de meeste vragen antwoord geven andere wil ik wel antwoord op geven maar doe ik niet rede bedrijfs- gevoelige infoquad-racerrr schreef:ACC:
Laat staan je bouwt er eentje en verkoopt deze als?
Type goedkeuring zul je niet krijgen dus er zal een bami kenteken op komen.
Dan zit je nog met het blok dat al niet meer bij het kenteken past. ( laat staan de KW's)
Daarnaast wil je een bedrijf op zetten voor het bouwen van ''quads'' moordwapens.
Wat denk je wat er gebeurd als iemand hiermee een ongeluk maakt en blijkt dat jij een foutje hebt gemaakt?
( of buiten de wet gehandeld hebt)
zolang je blok eerlijk is is er geen problemen bij de rdw en ...........
moordwapen vind ik erg zwaar wegen begrijp dat wel en begrijp wat je bedoel
dan gaan we ff praten rem en remkracht denk niet dat in die 10 of 12 inc velgen voldoende rem capaciteit gegenereerd kan worden zijn bedoeld voor max 75 km per uur
moordwapen kijk aub ff verder dan u kan plassen
natuurlijk is het wijs dat niet iedereen zo maar op een zware quad mag rijden ben het daar wel over eens
de wetgeving is daar wel zeer duidelijk over bij motorfietsen mag ook bij quads worden ingevoerd
materiaal falen blijft altijd een mogelijkheid daar sta ik ook voor
maar het zijn nog steeds de mensen die die gashendel bedienen
en voor on eigen gebruik en onverantwoord gebruik ben ik niet verantwoordelijk
hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd
met vriendelijke groet
alex meyer
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
echt ?????beloof je dat ???????hou ik je aan !!!!!!!Jason McCoy schreef: Ik stop met op jou te reageren, je schrijft ons allemaal weg alsof we hier een stelletje kinderen zijn.
begrijp wel het is nooit mijn bedoeling geweest om je te zo te bejegen
ik zie jou wel als de valse zus van het forum je dringt je menig erg op en vind je zelf erg belangrijk op dit forum
sorry maar het siert u niet en denk zelf dat u zich niet zo wil profileren
en allemaal a.u.b. praat ff voor u zelf en leg anderen niet u woorden in de mond
met vriendelijk groet
alex meyer
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Ik dring mn mennig op? Jij hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt man. Ik hoef mn mening hier niet aan iemand op te dringen.
Je zegt zelf dat in onze wielen niet genoeg remkracht kan worden gegenereerd. Ga nou eerst eens terug naar de tekentafel en vergelijk ons rakingsvlak tussen de band en de weg eens met die van een 14 inch. Dat scheeld echt machtig veel ja. En wij hebben ook niet zoveel remkracht nodig, onze quad wegen nog geen 200 kg en de jouwe weegt straks een 600kg met zo frame.
Je blijft ons keer op keer kleineren omdat wij quads hebben die wel aan de eisen voldoen en die wel op de juiste manier op paiper staan.
Je praat over bedrijfsgeheim alsof je het wiel hebt uitgevonden maar snapt de wetten niet helemaal denk ik.
Het idee van dit forum is om elkaar te helpen als en problemen zijn en jij hebt veeeeel hulp nodig.
Je zegt zelf dat in onze wielen niet genoeg remkracht kan worden gegenereerd. Ga nou eerst eens terug naar de tekentafel en vergelijk ons rakingsvlak tussen de band en de weg eens met die van een 14 inch. Dat scheeld echt machtig veel ja. En wij hebben ook niet zoveel remkracht nodig, onze quad wegen nog geen 200 kg en de jouwe weegt straks een 600kg met zo frame.
Je blijft ons keer op keer kleineren omdat wij quads hebben die wel aan de eisen voldoen en die wel op de juiste manier op paiper staan.
Je praat over bedrijfsgeheim alsof je het wiel hebt uitgevonden maar snapt de wetten niet helemaal denk ik.
Het idee van dit forum is om elkaar te helpen als en problemen zijn en jij hebt veeeeel hulp nodig.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Jongens,jongens. Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar dees topic is toch heel negatief aan het uitdraaien.
Laat u toch allemaal niet zo opnaaien, als ACC een firma wil starten laat hem toch doen. Ik wens de mens veel succes net zoals ik iedereen veel succes in zijn leven wens met de dingen die ze doen of willen doen
En de tijd zal wel uitwijzen als zijn plannen realistisch en realiseerbaar zijn.
Wat zou de wereld zijn zonder mensen die proberen te innoveren en verbeteren?
( misschien noemde ons paard yamaha en de kar raptor?)
Laat u toch allemaal niet zo opnaaien, als ACC een firma wil starten laat hem toch doen. Ik wens de mens veel succes net zoals ik iedereen veel succes in zijn leven wens met de dingen die ze doen of willen doen
En de tijd zal wel uitwijzen als zijn plannen realistisch en realiseerbaar zijn.
Wat zou de wereld zijn zonder mensen die proberen te innoveren en verbeteren?
( misschien noemde ons paard yamaha en de kar raptor?)
YOLO
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: mijn constructieve bijdrage aan dit forum
Jason, gebruik niet zo van die moeilijke woorden, ik denk dat onze vriend al lang de draad kwijt is
Ik vind het best een grappige discussie om te lezen, maar van mij mag dit topic lang en breed op slot. Dit is toch identiek hetzelfde topic als een paar maanden terug? Dat er anders maar is een serieuze reactie van de mods op volgt, want dit slaat nergens op.
Constructief is dit al lang niet meer.
Ik vind het best een grappige discussie om te lezen, maar van mij mag dit topic lang en breed op slot. Dit is toch identiek hetzelfde topic als een paar maanden terug? Dat er anders maar is een serieuze reactie van de mods op volgt, want dit slaat nergens op.
Constructief is dit al lang niet meer.