Prijs Yamaha Banshee 2dehands
Prijs Yamaha Banshee 2dehands
Hey,
Ik ben momenteel op zoek naar een 2dehands Yamaha Banshee.
Ik heb er 1 op het oog.
Het is een yamaha banshee, volledige origineel . Volgens de verkoper heeft de motor bijna geen km's gedaan maar er zijn wel duidelijk slijtagesporen te zien aan het kader van de quad (verf afgesleten naast versnellingpook , zetel linksonderaan gescheurd, stuur een beetje geplooid, enz..)
Als ik de quad koop word er een onderhoud gedaan, nieuw tandwielset opgestoken, word de carbu in orde gesteld en worden er verbreders op gezet.
Er word 5600 euro gevraagd voor de quad , met 1 jaar garantie inbegrepen.
Vinden jullie dit een eerlijke prijs of niet?
Als ik het goed verstaan heb kan je een nieuwe banshee kopen van 2012 voor 6500 euro?
Mvg,
Airux
Ik ben momenteel op zoek naar een 2dehands Yamaha Banshee.
Ik heb er 1 op het oog.
Het is een yamaha banshee, volledige origineel . Volgens de verkoper heeft de motor bijna geen km's gedaan maar er zijn wel duidelijk slijtagesporen te zien aan het kader van de quad (verf afgesleten naast versnellingpook , zetel linksonderaan gescheurd, stuur een beetje geplooid, enz..)
Als ik de quad koop word er een onderhoud gedaan, nieuw tandwielset opgestoken, word de carbu in orde gesteld en worden er verbreders op gezet.
Er word 5600 euro gevraagd voor de quad , met 1 jaar garantie inbegrepen.
Vinden jullie dit een eerlijke prijs of niet?
Als ik het goed verstaan heb kan je een nieuwe banshee kopen van 2012 voor 6500 euro?
Mvg,
Airux
Laatst gewijzigd door Airux op zo 23 feb, 2014 22:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Prijs Yamaha Banshee 2dehands
Is zo lastig voor ons in te schatten. Bijvoorbeeld: wat zijn de opties etc. 5600 is idd veel geld en dingen zoals een zadel scheurd niet zomaar, zelfde verhaal met het afschuren van lak van t frame.Hij kan weinig km gemaakt hebben maar er kan wel flink mee gecrosst zijn.
Heb je geen foto?
Heb je geen foto?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Probleem is dat die banshee's nieuw niet meer te krijgen zijn en zeldzaam worden waardoor de prijs stabiel blijft en zelfs stijgt ze vragen die prijzen ze weten ook dat je ze weinig vind en als je echt ene wilt koop je hem
Heb je misschien een foto of link hoe oud is die quad
Heb je misschien een foto of link hoe oud is die quad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Nee geen foto of link.
Hij staat ook niet te koop op zijn site ofzo. Hij had hem gekocht voor zichzelf eigenlijk dus staat hij niet echt te koop
Zal kijken om in de loop van de week een foto te posten
Heb er al 2x meer gereden maar de gas blijft wat haperen, vlotters van carbu? (hij ging dit vervangen)
Veel optie's zijn er niet.
Als ik hem koop krijg ik eigenlijk een yamaha banshee met volgende optie's / service's :
-1 jaar garantie
-Onderhoud
-Nieuwe vlotters in carburator
-Nieuwe tandwielen met andere steek (rijd aangenamer)
-Nerfbars
-Nieuwe bredere achterassen
Voor de rest staat hij volledige origineel met blauwe kappen
De quad heeft volgende schade / problemen:
-Hier en daar wat slijtage aan chassis (verf weggesleten)
-plastiek achteraan verkleurt een beetje wit
-Heb 2 testritten gedaan en gas blijft momenteel wat hangen (moet opgelost geraken met nieuwe vlotters)
-Stuur is geplooid
-Zadel gescheurd onderaan op zijkant
Sorry dat ik maar zo weinig informatie kan geven
Hij staat ook niet te koop op zijn site ofzo. Hij had hem gekocht voor zichzelf eigenlijk dus staat hij niet echt te koop
Zal kijken om in de loop van de week een foto te posten
Heb er al 2x meer gereden maar de gas blijft wat haperen, vlotters van carbu? (hij ging dit vervangen)
Veel optie's zijn er niet.
Als ik hem koop krijg ik eigenlijk een yamaha banshee met volgende optie's / service's :
-1 jaar garantie
-Onderhoud
-Nieuwe vlotters in carburator
-Nieuwe tandwielen met andere steek (rijd aangenamer)
-Nerfbars
-Nieuwe bredere achterassen
Voor de rest staat hij volledige origineel met blauwe kappen
De quad heeft volgende schade / problemen:
-Hier en daar wat slijtage aan chassis (verf weggesleten)
-plastiek achteraan verkleurt een beetje wit
-Heb 2 testritten gedaan en gas blijft momenteel wat hangen (moet opgelost geraken met nieuwe vlotters)
-Stuur is geplooid
-Zadel gescheurd onderaan op zijkant
Sorry dat ik maar zo weinig informatie kan geven
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat t gas blijft hangen heeft zowiezo niks te maken met de vlotters.
Ik vind het teveel geld voor een standaard shee die over de kop is geweest. (vandaar kappen verkleuring en stuur krom)
Zowiezo is hij niet van 2012, toen werden ze al niet meer gemaakt. Dan kan het nog een overjarig model zijn maar dan nog is hij stevig gebruikt. Zonder kenteken is hij het zowiezo niet waard en met kenteken eigenlijk ook niet maar dat ligt een beetje aan de werkelijke staat.
Ik vind het teveel geld voor een standaard shee die over de kop is geweest. (vandaar kappen verkleuring en stuur krom)
Zowiezo is hij niet van 2012, toen werden ze al niet meer gemaakt. Dan kan het nog een overjarig model zijn maar dan nog is hij stevig gebruikt. Zonder kenteken is hij het zowiezo niet waard en met kenteken eigenlijk ook niet maar dat ligt een beetje aan de werkelijke staat.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Gas blijven hangen is levens gevaarlijk zal ook de reden zijn van geplooid stuur en witte plooien in de kappen en zadel gescheurd, accident gehad
Lakschade aan schakelpook kun je rap hebben zeker met cross botten.
Zijn er papieren bij om hem in te schrijven of staat hem op kenteken gelijk ze in Nederland zeggen anders is hem wel heel duur
Achteras is 1 geheel dus spreek je van as en niet assen welk merk en hoe breed word de nieuwe
Lakschade aan schakelpook kun je rap hebben zeker met cross botten.
Zijn er papieren bij om hem in te schrijven of staat hem op kenteken gelijk ze in Nederland zeggen anders is hem wel heel duur
Achteras is 1 geheel dus spreek je van as en niet assen welk merk en hoe breed word de nieuwe
Groetjes Kris
Welja gas blijven hangen is het niet echt, tis meer reactie van gas geven die achterkomt ofzo . Als hij koud is moet je stationair gas bijgeven of hij valt stil, in het aanzetten ook.
Ja er zijn papieren bij de quad dus hij kan op baan
Het merk van achteras en breedte weet ik nog niet , zal in loop van de week nog eens gaan om meer te informeren. Maar ik ken de verkoper en hij zal er ook niet het goedkoopste merk op steken..
En ik heb nooit gezegd dat die van 2012 is, maar volgens dat ik verstaan heb kan je nog "nieuwe" banshee's kopen van 2012 voor 6500 euro, of klopt dit niet?
Ja er zijn papieren bij de quad dus hij kan op baan
Het merk van achteras en breedte weet ik nog niet , zal in loop van de week nog eens gaan om meer te informeren. Maar ik ken de verkoper en hij zal er ook niet het goedkoopste merk op steken..
En ik heb nooit gezegd dat die van 2012 is, maar volgens dat ik verstaan heb kan je nog "nieuwe" banshee's kopen van 2012 voor 6500 euro, of klopt dit niet?
- yamahakoppel
- Quad GOD
banshee's met papieren kun je niet nieuw meer kopen, zelfs zonder papieren weet ik niet of je die nog kunt kopen in Europa
als je mij een nieuwe kunt laten zien met papieren voor die prijs dan koop ik hem zonder twijfel. die van 2010, de orange stond onlangs in nieuw staat voor 7000 volledig origineel, de rood witte van 2009 vind je ook aan die prijzen hebben meestal wat opties gelijk uitlaten enz.
je zegt 2012 dat is die wit blauw rood zeker, die heb ik nog nooit op kenteken of met papieren gezien, zie je ook niet rond rijden. De laatste die ik al gezien heb op internet zijn de orange van 2010 en die zijn zeldzaam.
choke opzetten als je wilt starten en na een tijdje 1 standje terug helpt voor stationair te draaien en carburators juist afstellen als amateur niet simpel om die dubbele carburator juist af te stellen
als je mij een nieuwe kunt laten zien met papieren voor die prijs dan koop ik hem zonder twijfel. die van 2010, de orange stond onlangs in nieuw staat voor 7000 volledig origineel, de rood witte van 2009 vind je ook aan die prijzen hebben meestal wat opties gelijk uitlaten enz.
je zegt 2012 dat is die wit blauw rood zeker, die heb ik nog nooit op kenteken of met papieren gezien, zie je ook niet rond rijden. De laatste die ik al gezien heb op internet zijn de orange van 2010 en die zijn zeldzaam.
choke opzetten als je wilt starten en na een tijdje 1 standje terug helpt voor stationair te draaien en carburators juist afstellen als amateur niet simpel om die dubbele carburator juist af te stellen
Groetjes Kris
5600 is gewoon veel te veel voor een standaard banshee.
Ik weet nog 1 onder de Walen staan met alles erop en eraan voor 5600...
Maar goed, een product heeft de waarde van wat de gek ervoor geeft. Die kerel kan maar proberen natuurlijk
Ik weet nog 1 onder de Walen staan met alles erop en eraan voor 5600...
Maar goed, een product heeft de waarde van wat de gek ervoor geeft. Die kerel kan maar proberen natuurlijk
Op 2dehands staan heel wat mooie Banshe's voor rond de 5500, volledig uitgebouwd met papieren. Aan je beschrijving te horen is die quad geen 5600 waard.
Blauwe kappen wil sowieso zeggen dat hij ten laatste van 2006 kan zijn, dus al 8j met dezelfde zuigers etc.
@kris: oranje kappen zijn van 2007 wit/blauw/zwarte kappen met rood frame zijn van 2010 maar die zie je nieuw nu ook soms nog (op Kapaza bv. Zonder papieren wel)
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
Blauwe kappen wil sowieso zeggen dat hij ten laatste van 2006 kan zijn, dus al 8j met dezelfde zuigers etc.
@kris: oranje kappen zijn van 2007 wit/blauw/zwarte kappen met rood frame zijn van 2010 maar die zie je nieuw nu ook soms nog (op Kapaza bv. Zonder papieren wel)
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
Yamaha YFZ480Build in progress
Bedankt iedereen voor de hulp, zal de quad nie kopen
Ben vandaag al wat beginnen kijken op internet en 1 intereseerd me wel!
http://www.kapaza.be/nl/quads-trikes/ya ... 856032.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie ervan?
Ben vandaag al wat beginnen kijken op internet en 1 intereseerd me wel!
http://www.kapaza.be/nl/quads-trikes/ya ... 856032.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie ervan?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Die is wel mooi. Misschien wel even rekening van revisie ter inzage vragen. Maar ziet er netjes uit zo op t eerste oog
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
http://www.kapaza.be/nl/quads-trikes/pr ... 726526.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vin deze dan toch beter
Vin deze dan toch beter
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Staat te laag voor mij. Ik gebruik mijn quad 80percent voor off road . Maar als ik geenantwoord krijg van die quad ben ik wel nog geintereseerd in jouwe
Als ik het verhaal zo lees.... Nam je wel in overweging om een of andere schade banshee te kopen en bij de shee van Bizon is het argument dat hij te laag staat????Airux schreef:Staat te laag voor mij. Ik gebruik mijn quad 80percent voor off road . Maar als ik geenantwoord krijg van die quad ben ik wel nog geintereseerd in jouwe
Wellicht op EBay de originele poten en veren bestellen en terug naar Stock??
Yamaha Banshee SM 2007