en jha hoor daar is die dan de 700
Re: en jha hoor daar is die dan de 700
Hoe je de veren instelt of wat voor a-armen je ook hebt, de veren zullen tijdens het accelereren terug naar de originele lengte gaan en dan staat de voorkant gewoon 30cm van de grond. Dat kun je alleen beperken door kortere veren te nemen
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: en jha hoor daar is die dan de 700
Een longtravel a-arm heb je je onderste bevestigingspunt verder naar je wiel toe staan. Je krijgt het zelfde effect als met verlagingsblokjes zeg maar. Hierdoor zakt de quad een cm of 9 zeg maar. Met uit accellereren blijft hij dus ook die 9cm lager liggen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: en jha hoor daar is die dan de 700
heb toch nog maar een kleine updateje gedaan aan mij quadtje een paar handkapjes staat toch nog niet gek moet ik zeggen, mis dan nu toch nog iets zakken???
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: en jha hoor daar is die dan de 700
ik zou eerst een paar kleinere knipperlichten bestellen
Re: en jha hoor daar is die dan de 700
ja dat dacht ik ook al zijn wel een beetje lomp
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.