Een paar TeamXtreme movies
Een paar TeamXtreme movies
Zoals sommigen onder jullie ondertusse al weten, zit ik ook bij TeamXtreme (tuning van otto's)
Van de leuke momenten maken we ook regelmatig filmpjes.. deze post ik hier nu ook maar eens... zitten wel wat leuke momenten tussen
We hebben 2 films van elk ongeveer 'n half uur.
filmpje van 2002 : vooral zotte toeren, streetraces, en van die zaken
filmpje van 2004 : wet meer legale races, en ons bezoek aan magny cour in Frankrijk
Dan staan er nog 'n paar registraties op van sprints, waar we te kilometer teller gefilmt hebben...
1ste : 0-100 standaard Astra Coupé 2.2
2de : 0-200 Astra Turbo
3de : 0-200 Corsa A 2.2 Turbo +350Pk (let achteraf op de tijd !)
Er staan ook nog 'n paar sprints en donuts op van Racewars 20047 , 'n sprint weekend op 't circuit van Zolder.
Laat eens even weten wa jullie ervan vinden, dsan post ik nog wel eens wat meer...
De filmpkes zijn hier te vinden : http://www.teamxtreme.be/dl
De vollidige site is gewoon te vinden in de links hieronder
Van de leuke momenten maken we ook regelmatig filmpjes.. deze post ik hier nu ook maar eens... zitten wel wat leuke momenten tussen
filmpje van 2004 : wet meer legale races, en ons bezoek aan magny cour in Frankrijk
Dan staan er nog 'n paar registraties op van sprints, waar we te kilometer teller gefilmt hebben...
Er staan ook nog 'n paar sprints en donuts op van Racewars 20047 , 'n sprint weekend op 't circuit van Zolder.
Laat eens even weten wa jullie ervan vinden, dsan post ik nog wel eens wat meer...
hier geen enkel problee TeunieTeunie schreef:Kan geen verbinding maken met de server.
Te druk?
Geloof me maar, die zijn snel kijk maar eens naar die 0-200 corsaRalph schreef:Die ouwe bakkie's gaan zeer vlot. Als je het zo ziet dan lijkt het niet zo snel te gaan, maar dat zal wel heel anders zijn als je er in zit.
Laatst gewijzigd door AlfA op ma 06 sep, 2004 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk juist het omgekeerde... Bij karten is dat ook: ziet er zéér spectaculair uit, maar als je er in zit is het niks.Ralph schreef:Die ouwe bakkie's gaan zeer vlot. Als je het zo ziet dan lijkt het niet zo snel te gaan, maar dat zal wel heel anders zijn als je er in zit.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
zal even 'n tipje van de sluier oplichtenRik350 schreef:Hoor ik een dumpvalve bij de corsa???
die Corsa is normaal 'n 1.2s
Nu ligt er 'n Calibra turbo blok in, uitgeboord tot 2200, en volledig bijwegerkt door Mathijssen-Technics(jawel, in néderland )
komt ongeveer overeen met de Corsa in deze vergelijking : http://www.mathijssentechnics.nl/?pagin ... 88711ee7cc
heeft dus een dumpvalve, en is van binnenuit regelbaar tussen de 170 en ongeveer 350 Pk.
Wil je hem zien rijden, moet je zondag naar de vliegbasis in Brustem (St-truiden) komen, laatste sprint van 't jaar
-
- Quadracer
Re: Een paar TeamXtreme movies
srr vind filmpkes nieAlfA schreef:Zoals sommigen onder jullie ondertusse al weten, zit ik ook bij TeamXtreme (tuning van otto's)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...