Ahmet met Hyosung TE450s Rapier
Ahmet met Hyosung TE450s Rapier
Hallo , mijn naam is Ahmet 29 jaartjes jong vader van 2 kids , Woont in Gorinchem .. Ik werk in Ziekenhuis en verpleeghuis als verpleegkundige , ik rij,sleutel graag aan me Quad, ik heb momenteel een Hyosung TE450s rapier , 450cc met liefst 52,4pk hij rijd echt heerlijk toen ik hem had zag de niet uit hij had echt aandacht nodig, dus ik heb hem aandacht gegeven in mijn vrije tijden. ik voeg aantal foto`s . Komen er nog meer Quad rijders uit Gorinchem ... ?
Zo was hij..
En toen heb ik mijn kappen eerst mat zwart gespoten vond ik niet mooi staan toen heb ik opnieuw gespoten met glanslak en iets kleur rood gebruikt. verder heb ik andere set wielen er onder gezet, Zie foto`s maar ze zeggen genoeg ..
En toen heb ik hem iets verbreedt achter van 118cm naar 138cm..
En zo zit mijn Quad nu er uit .....
Zo was hij..
En toen heb ik mijn kappen eerst mat zwart gespoten vond ik niet mooi staan toen heb ik opnieuw gespoten met glanslak en iets kleur rood gebruikt. verder heb ik andere set wielen er onder gezet, Zie foto`s maar ze zeggen genoeg ..
En toen heb ik hem iets verbreedt achter van 118cm naar 138cm..
En zo zit mijn Quad nu er uit .....
Groeten AhMeT[/i]
Re: Ahmet met Hyosung TE450s Rapier
Welkome!
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- rayuutkuuk
- Easy Quadrider
Welkom!! Je heb er een mooie quad van gemaakt
Hallo ahmet welkom
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Trek er niet te hard aan hij zit maar aan 1 kant vast
- Montenegro
- Toeschouwer
Met die kleuren combinatie en die velgen is het net een raptor 700
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het lijkt meer op een ltz 400 vind ik.Montenegro schreef:Met die kleuren combinatie en die velgen is het net een raptor 700
Voak buj te bange
Bedankt allemaal , ik heb er aardig wat tijd bezig geweest maar hij ziet er nu Goed uit. Hij lijkt inderdaad veel op ltz ook logisch want Hyosung en suzuki werken al jaren samen. Hyosung maakt veel motoren voor suzuki en andersom ook. Hyosung werkt ook vaak met het merk Goes.
Groeten AhMeT[/i]