Nu hoor ik Kris al komen hé
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Wat bedoel je hier juist want uw moeren moeten vanvoor op onderste staan zodat uw veer op zijn langste isVerhulst schreef:Ja dat wilde ik bedoelen,
Mijn veren vooraan staan al helemaal naar boven gedraaid en de achterkant naar beneden.. ook heb ik hem achteraan heel hard gezet..
Ik heb dit nieuwe topic even samengevoegd met het bestaande topic. Zo houden we de informatie mooi centraal.yamahakoppel schreef:Als je zoekt achter spoor regelen kom je een topic tegen met foto's en uitleg![]()
Dan kunnen de autobedrijven die dure laserapparatuur ook wel allemaal weggooien dus? Denk het niet! Bij een moderne auto kun je voor en achter zo veel instellen, dat kan niemand op het oog!Jason McCoy schreef:Gewoon op het oog. Niks geen gekloot met latjes of dingen. Op het oog en in 2 minuten klaar. Heb al denk wel 100 quads zo gedaan en is altijd goed. Ze hebben bij mijn dealer het weleens nagemeten en stond perfect.
Ik zie dus ook echt het nut niet van extra meten.
Nou is het wel zo dat niet iedereen dat goed kan zien. Ik heb van de week nog een auto brug afgesteld gewoon zo op he oog. Mn maat waar ik dat voor deed heeft het later nagemeten met een waterpas en hij stond perfect. Denk dat je dr een beetje gevoel voor moet hebben ook