Jason McCoy schreef:Heel mooi, wel beetje een waardeloze site waar het is op geupload.
Ik hoorde van iemand dat er elke keer reclame komt of niet? Ik zie het zelf namelijk niet.
Ik gebruik die site omdat daar geen geneuzel m.b.t muziekrechten is. Met "jou buis" kreeg ik elke keer een blokkering
Jason McCoy schreef:Heel mooi, wel beetje een waardeloze site waar het is op geupload.
Ik hoorde van iemand dat er elke keer reclame komt of niet? Ik zie het zelf namelijk niet.
Ik gebruik die site omdat daar geen geneuzel m.b.t muziekrechten is. Met "jou buis" kreeg ik elke keer een blokkering
Klopt elke 5 minuten reclame en om de minuut staat i te bufferen. Die site laad totaal niet door, erg storend. (en nee het ligt niet aan mn internet verbinding en ook niet aan mn browser want bij zowel Opera, firefox en explorer is het het zelfde)
Mooie foto's! Beetje jammer alleen dat je nooit met mij wilt rijden terwijl ik twee dorpen verderop woon en wel mooi met die gasten naar het Sauerland wilt rijden. Dit vergeet ik niet.