Toeren blijven hangen
Toeren blijven hangen
Bij mijn banshee blijven de toeren hangen na volgas..
Bij stilstand geen probleem, alleen bij echt rijden blijven de toeren tijdelijk hangen.
Na koppeling in trekken gaat de toeren uiteraard nog meer omhoog (door geen weerstand)
En dan na een seconde of 10 valt hij naar stationeer.
Gaskabel is gesmeerd en blijft ook noet hangen en de schuif valt mooi terug als ik die bekijk..
Wie kent dit probleem?
Gr. Maarten
Bij stilstand geen probleem, alleen bij echt rijden blijven de toeren tijdelijk hangen.
Na koppeling in trekken gaat de toeren uiteraard nog meer omhoog (door geen weerstand)
En dan na een seconde of 10 valt hij naar stationeer.
Gaskabel is gesmeerd en blijft ook noet hangen en de schuif valt mooi terug als ik die bekijk..
Wie kent dit probleem?
Gr. Maarten
Yamaha Banshee SM 2007
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Toeren blijven hangen
Misschien trekt hij ergens false lucht? Een 2 cilinder wil dan weleens de toeren omhoog gooien
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
misschien veel te rijk waardoor ie misschien nog naijlt op de onverbrande brandstof?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Het is een lucht probleem denk ik , hij krijgt veel lucht. met luchtschroef kan je hem fijn afstellen je moet hem afstellen tot dat hij vel reageer bij gas geven en weer snel terug daalt naar stationair , ik heb het zelfde probleem gehad. Succes
Groeten AhMeT[/i]
Mijn luchtschroeven stonden allebei op 0,75 uitgedraaid..
Kan nu niet rijden maar zou dat het kunnen zijn??
Heb ze nu allebei op 1,5 gezet..
Kan nu niet rijden maar zou dat het kunnen zijn??
Heb ze nu allebei op 1,5 gezet..
Yamaha Banshee SM 2007
Toch nog een ritje kunnen maken.
Probleem is een stuk minder... Alleen nu vallen mijn toeren naar beneden bij de eerste mm van mijn gashendel..
Toch weer dieper draaien??
Probleem is een stuk minder... Alleen nu vallen mijn toeren naar beneden bij de eerste mm van mijn gashendel..
Toch weer dieper draaien??
Yamaha Banshee SM 2007
-
- Quadverslaafde
Stationair schroef opdraaien
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zet er maar grotere stationair sproeiers in dan is het probleem opgelost