Zoals de titel al doet vermoeden ben ik mij aan het orienteren voor een geschikte quad. Meer dan 10 jaar geleden gestart met brommers en scooters en inmiddels enige jaren evaring met motoren. Ik houd van snelheid, maar vooral van snelle acceleratie. Inmiddels een aantal keer een quad gehuurd en geleend van vrienden. Na de zomer heb ik eindelijk een goede garage, dus nu het moment om te kijken welke 2e handse quad te geschikt is om voornamelijk op de weg te rijden. En daar heb ik jullie hulp bij nodig

Budget is natuurlijk altijd bepalend. Afhankelijk hoe geweldig ik hem ga vinden en of hij meteen naar mijn zin is ... EUR 10.000 - 15.000
Mijn voorkeur gaat uit naar een snelle quad met goede techniek. Een raptor 700 compleet aanpassen (wielophanging verbreden, verlagen, krukas, big bore, compleet uitlaatsysteem etc) is een optie of juist gaan voor een leuke 2e handse E-ATV. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar een quad die al meteen goed is, hooguit een sportieve uitlaat. Natuurlijk sta ik open voor alle merken, mogelijkheden en ervaringen van jullie!
Alvast bedankt voor de moeite

Groet, Rob