Groet,
Rob
Dan kan je niet rijden!bonzaiking schreef:die renegades das niks joh voor op de weg veelste hoog zwaartepunt die dingen willen de bocht niet door
De xxc is toch met beadlock velgen?Jason McCoy schreef:Dat denk ik niet, mijn 700 is machtig snel in de bochten en toch laatst met iemand gereden die een renegade 800 reed en dat verschil viel me toch tegen. Ik had verwacht dat de 700 zoveel sneller zou zijn en dat was niet het geval.
Als je het vergelijk trekt met een outlander dan is dat een groot verschil maar met de Renegade valt dat reuze mee. Ik heb het dan wel over de xxc versie met stabilisatoren he.
Dat zijn mensen die geven om hun materiaal en hun leven, als je iemand hebt die niet bang is gaat die net zo hardbonzaiking schreef:ik heb toen gereden met yep en djwireless maar dat viel echt tegen die waren nog verbreedt ook maar hadden moeite met elke bocht
Laten we terug on topic gaan jongens. Nu lijkt het meer een topic van Raptor vs de rest.dakar schreef:Meest ideale situatie is een standaard quad te vinden, waarbij het behendige karakter van de raptor 700 wordt gecombineerd met een vermogen van een 800-1000 cc. Of is naar jullie mening de raptor standaard voldoende snel?
En vergeet niet dat niet iedereen zijn plezier haalt uit het zo hard mogelijk (door een bocht) gaan met een quad. Driften is best wel een keer leuk, maar om dat nou gedurende een langere rit constant te doenArdjuh schreef:Dat zijn mensen die geven om hun materiaal en hun leven, als je iemand hebt die niet bang is gaat die net zo hardbonzaiking schreef:ik heb toen gereden met yep en djwireless maar dat viel echt tegen die waren nog verbreedt ook maar hadden moeite met elke bocht
door de bocht als een raptor hoor!