Stap eens op een Can-Am 1000 of een Arctic Cat 1000, dan praten we dan verder

Rijdt je Oma op die R6 dan? Al die 600cc wegracers hebben minimaal 100pk, dus die trek je er misschien de eerste 100 meter even uit, maar daarna is het doei! Stel je voert een Raptor maximaal op, dan ga je misschien van de standaard 40 pk naar 70 pk? En dan is nog de vraag hoe lang blijft het heelJason McCoy schreef:Ik vind wel dat de raptor 700 nu even flink onderschat word. Ik trek een R6 er vierkant uit met mn raptor. Dus zo langzaam zijn ze nou ook weer niet. Je hebt ook nog het stukje onderhoud en om naar duitsland te moeten voor een service beurt is ook niet alles. Als je veel gaat rijden dan kun je beter kiezen voor een normaal merk als yamaha, suzuki of can-am ofzo waar de onderdelen hier in nederland gewoon in de winkel op de schap liggen
Veel onderhoud is relatief, ktm 990 blok in vergelijking met een 700 raptor. Bij zelfde aantal km's heeft ktm 990 de zeker de helft aan onderhoud nodig!Paul Snip schreef:Rijdt je Oma op die R6 dan? Al die 600cc wegracers hebben minimaal 100pk, dus die trek je er misschien de eerste 100 meter even uit, maar daarna is het doei! Stel je voert een Raptor maximaal op, dan ga je misschien van de standaard 40 pk naar 70 pk? En dan is nog de vraag hoe lang blijft het heelJason McCoy schreef:Ik vind wel dat de raptor 700 nu even flink onderschat word. Ik trek een R6 er vierkant uit met mn raptor. Dus zo langzaam zijn ze nou ook weer niet. Je hebt ook nog het stukje onderhoud en om naar duitsland te moeten voor een service beurt is ook niet alles. Als je veel gaat rijden dan kun je beter kiezen voor een normaal merk als yamaha, suzuki of can-am ofzo waar de onderdelen hier in nederland gewoon in de winkel op de schap liggen
Onderhoud van een E-Atv kan bij iedere KTM dealer. Wél zijn deze dingen veel onderhoud nodig. Dus niet goedkoop!