Suzuki KINGQUAD 700 spy pics

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
Plaats reactie
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Suzuki KINGQUAD 700 spy pics

Bericht door ~JoAcHiM~ »

These are the latest release photos from Suzuki, their spy photos if you will. We have limited information, items like Electronic fuel injection, independent suspension, front locker and 700 single cylinder. As we try to pry more information from Suzuki we will keep our readers up to date. We realize these photos are vague but use your imagination.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
KFX540
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

:lol: cool :lol:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Lijkt wel of ze bij die laatste foto's in de boom hebben gehangen :P Ik vraag me altijd af wat je moet geloven van die foto's.
Maar een elektronische injectie klinkt wel heel erg goed :shock:
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Ralph schreef:Lijkt wel of ze bij die laatste foto's in de boom hebben gehangen :P Ik vraag me altijd af wat je moet geloven van die foto's.
Maar een elektronische injectie klinkt wel heel erg goed :shock:
Het is misschien de bedoeling dat de foto's uitkomen en als spy foto's bestempeld worden. We hebben er al zeker een gedacht mee van hoe de kingquad er uit ziet.
KFX540
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Is nogal ongeloofwaardig. Suzuki/Kawa is hetzelfde bedrijf en ik zie hen een aantal goede eigenschappen van de KVF700/KFX700 niet overboord gooien :

- waarom mono cilinder als je een goede bicilinder hebt zoals nu in de 700 ? Trouwens 700 mono is om problemen vragen.
- ik zie links van het stuur een schakelpook, waarom zou je die gemakkelijke schakeling van de de vario op het stuur overboord gooien ?
- trouwens lijkt de achterkant (meer bepaald achterbrug) verdacht veel op die van de Grizzly660

Niet te veel aandacht aan besteden zou ik zeggen. Trouwens, ik denk niet dat iemand zit te wachten hierop
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
B@ckBone
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door B@ckBone »

Is nogal ongeloofwaardig. Suzuki/Kawa is hetzelfde bedrijf en ik zie hen een aantal goede eigenschappen van de KVF700/KFX700 niet overboord gooien :

- waarom mono cilinder als je een goede bicilinder hebt zoals nu in de 700 ? Trouwens 700 mono is om problemen vragen.
- ik zie links van het stuur een schakelpook, waarom zou je die gemakkelijke schakeling van de de vario op het stuur overboord gooien ?
- trouwens lijkt de achterkant (meer bepaald achterbrug) verdacht veel op die van de Grizzly660

Niet te veel aandacht aan besteden zou ik zeggen. Trouwens, ik denk niet dat iemand zit te wachten hierop
Inderdaad ...met quadmagazine hebben we er ook nog NIETS over gehoord !
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Plastiek vanvoor lijkt ook wel verdacht veel op die van een Griz é...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Brechty
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Brechty »

mannen mannen toch :lol: ...... die nieuwe kingquad is de beste utility die er is!!
Geloof me op mijn woord , ik heb al 2 reviews gezien en gelezen en de grizzly is er nix tegen.
Niets tegen de grizzly é , prachtig machine ook é ma toch die kingquad is toch iets anders hoor!

Greetzzz
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Brechty schreef:mannen mannen toch :lol: ...... die nieuwe kingquad is de beste utility die er is!!
Geloof me op mijn woord , ik heb al 2 reviews gezien en gelezen en de grizzly is er nix tegen.
Niets tegen de grizzly é , prachtig machine ook é ma toch die kingquad is toch iets anders hoor!

Greetzzz
Tjah, revieuws... Meestal dik gesponsert door de merken! Of een quadje (of 5) gratis...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Echte spyfoto's zonder twijfel, ik zie alleen maar kruisjes :twisted:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

graaf beestje een tegenstander voor de grizly
Barten
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Barten »

Teunie schreef:Echte spyfoto's zonder twijfel, ik zie alleen maar kruisjes :twisted:
Zelfde probleem hier.

Wat die monocilinder betreft. Een crossbrommer is ook steeds uitgerust met een monocilinder. Deze kunnen beter tegen schokken. Een duo zou eerder vastlopen. Misschien heeft het daar mee te maken.
Gebrek aan landweggetjes in de buurt
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Teunie schreef:Echte spyfoto's zonder twijfel, ik zie alleen maar kruisjes :twisted:
dat ligt aan de site waar de foto's op stonden: "http://www.atvconnection.com/atvconnect ... 973590.jpg"
is verwijdert of verplaatst weet ik veel; t'is ook al een post van bijna een half jaar geleden...
KFX540
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Werkt nu wel weer, de foto's.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie