probleem met Yamaha breeze
probleem met Yamaha breeze
Hoi allemaal,
Het probleem dat ik heb is het volgende. Als ik vertrek met mijn quad dan rijdt ie goed, trekt goed op, perfect dus. Maar na een tijdje dan gaat hij niet meer vooruit. Ik kan nog stapvoets rijden maar als ik meer gas geef dan valt hij stil. Precies of hij zichzelf verzuipt. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Bedankt!
Het probleem dat ik heb is het volgende. Als ik vertrek met mijn quad dan rijdt ie goed, trekt goed op, perfect dus. Maar na een tijdje dan gaat hij niet meer vooruit. Ik kan nog stapvoets rijden maar als ik meer gas geef dan valt hij stil. Precies of hij zichzelf verzuipt. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Bedankt!
nu is het nog alleen maar erger geworden toen ik vandaag nog eens probeerde. Hij start nog perfect en loopt goed in neutraal, maar zou gauw ik de gas aanraak verzuipt hij precies. Ik geraak geen meter meer vooruit! Ik heb ook al een beetje met de carburator gepruld maar daar lijkt het niet aan te liggen.
-
JAN15-10
- Quadrider

Lijkt mij ook een choke probleem .
Geen benzine ? slangetje losgooien,kraantje open,loopt er benzine genoeg ? benzine filtertje vuil ?
Alstie echt verzuipt moet je het aan de bougie kunnen zien,zeiknat,lijkt mij eerder een teveel aan lucht probleem.
Jan
Geen benzine ? slangetje losgooien,kraantje open,loopt er benzine genoeg ? benzine filtertje vuil ?
Alstie echt verzuipt moet je het aan de bougie kunnen zien,zeiknat,lijkt mij eerder een teveel aan lucht probleem.
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Lijkt me ook eerder een choke probleem. Als de motor koud is loopt ie goed, eens opgewarmd is de afstelling naar de kl**te.
Check eens als je nergens valse lucht trekt.
Hoe ziet je bougie eruit als hij slecht draait??
Check eens als je nergens valse lucht trekt.
Hoe ziet je bougie eruit als hij slecht draait??
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;