Nieuwe Quad-liefhebber
Nieuwe Quad-liefhebber
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om aan het eind van dit jaar een Quad aan te schaffen. Nu weet ik weinig van Quads af en daarom graag wat adviezen.
Wat is een "goed" merk Quad? Ik zoek een redelijk snelle Quad, geschakeld en niet zo ééntje van 50cc. (Zal misschien ook wel leuk zijn, maar ik zoek iets snellers ). Nu kijk ik wel op Marktplaats, maar er zijn zoveel verschillende Quads, dat ik even niet meer door de bomen het bos meer zie.
Ik zoek dus een Quad met een kenteken.
Wie heeft wat goeie tips??
Groetjes, Rienk
Ik ben van plan om aan het eind van dit jaar een Quad aan te schaffen. Nu weet ik weinig van Quads af en daarom graag wat adviezen.
Wat is een "goed" merk Quad? Ik zoek een redelijk snelle Quad, geschakeld en niet zo ééntje van 50cc. (Zal misschien ook wel leuk zijn, maar ik zoek iets snellers ). Nu kijk ik wel op Marktplaats, maar er zijn zoveel verschillende Quads, dat ik even niet meer door de bomen het bos meer zie.
Ik zoek dus een Quad met een kenteken.
Wie heeft wat goeie tips??
Groetjes, Rienk
Hallo!
Weer een quadliefhebber bij se ! Uuhm wat je zeker moet bekijken is je zekere ervaring in het rijden en het budget dat je hebt? 2takt of 4takt? Een goede beginner voor een volwassene met wat budget is zeker de Z/Kfx, is een 4takt met achteruit en zeker een snelle schakelquad.
Groeten
Groeten
Hoi Rienk welkom.
ik zou zeggen kijk eerst naar het model wat je aanspreekt.
En vergelijk dat met andere merken.
En maak dan een beslissing.Je heb tot het einde van dit jaar de tijd om dit forum te lezen.
En dan te beslissen wat je nu echt wil.
Dus veel plezier.
MVG. Wilko
ik zou zeggen kijk eerst naar het model wat je aanspreekt.
En vergelijk dat met andere merken.
En maak dan een beslissing.Je heb tot het einde van dit jaar de tijd om dit forum te lezen.
En dan te beslissen wat je nu echt wil.
Dus veel plezier.
MVG. Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
-
- Quad Expert
- Contacteer:
welkom, bij de quadzieken
kzou zeggen kijk eens rond welke vormen je aanspreken regel eens een testrit hier of daar zodat je zeker weet wat je wil, kijk zeker of je goed zit op de quad. Als je beginner bent zou ik zeker zeggen van ga eens na een blasterdje kijken (als je niet groter bent als 1m85) en als viertakt naar een warrior. warrior is viertakt en blaster 2-takt en komen qua vermogen praktisch hetzelfde uit, warrior heeft ook achteruit wat zeker handig is.
greetz
kzou zeggen kijk eens rond welke vormen je aanspreken regel eens een testrit hier of daar zodat je zeker weet wat je wil, kijk zeker of je goed zit op de quad. Als je beginner bent zou ik zeker zeggen van ga eens na een blasterdje kijken (als je niet groter bent als 1m85) en als viertakt naar een warrior. warrior is viertakt en blaster 2-takt en komen qua vermogen praktisch hetzelfde uit, warrior heeft ook achteruit wat zeker handig is.
greetz
Bedankt voor de reacties tot nu toe . Ik zoek een Quad, vooral voor op de weg(woon/werk) en af en toe op het zandpad (voorlopig ).
Binnenkort ga ik verhuizen naar een huis met een garage, dus kan ik eindelijk zo'n geweldige Quad aanschaffen.
Is het makkelijk om een Quad zonder kenteken te laten keuren?
Rienk
Binnenkort ga ik verhuizen naar een huis met een garage, dus kan ik eindelijk zo'n geweldige Quad aanschaffen.
Is het makkelijk om een Quad zonder kenteken te laten keuren?
Rienk
Een homoligatiekitblast Racer AKA sdsracer schreef:je moet je quad niet laten keuren tenzij je hem als landbouwvoertuig wilt inschrijven. juist zien dat je een homologatiekit hebt als je veel op straat zit.
Ik woon in Nederland, misschien dat dat een verschil maakt
Ik wil een quad waarmee ik op de weg mag. Wat moet ik daar allemaal voor doen?
Rienk
-
- Toeschouwer
hoi ik heb ook een warrior 350 omdat ik veel op de baan rij is voor naar het werk is een goede quad maar als er iemand wil wisselen met de z400 mag altijd eens komen kijken alle denk het toch dat het die zijn van kawazaki 400 die groene vindt dan een mooie quadokijoki schreef:Oké, bedankt allemaal voor jullie tips! Ik zal eens rustig rond gaan kijken en terzijnertijd vertellen wat ik heb aangeschaft!
Rienk
groetjes
Hey ! Ikzelf heb van deze week ook een nieuwe quad (voor het eerst) Wolverine 450 Yamaha en mag zeggen dat ik volgens mijn beperkte kennis wel een zeer goede keuze gemaakt heb . Al hoop ik stiekem later mee een grizzly 700 te kunnen rijden ... Laat eens iets weten wat je gaat kopen hé , groetjes en veel plezier ermee...
-
- Quadrider