een vraagje, ik was laatst op mystery land in nederland, een groot dance feest, daar reden ook veel quads, wat mij opviel is dat ze van die soort knipperende lichten voorop hadden, stroboscoop ofzo denk ik, weet iemand waar je dat kan kopen, en of da tmakkelijk te installeren is, dat zag er echt vet uit namelijk
in een goede tuningzaak (auto) kan je dit kopen ik had een blauwe neon steken is ongeveer hetzelfde in prijs en instalatie, met 3 spanbandjes hing hij vast
ik heb 2 kleine stroboscoopjes onder mijn koplampen steken en heb daarvoor ongeveer 10 euro voor betaald bij auchan
ik heb deze aangesloten op mijn neutraal lampje en telkens ik hem in neutraal zet branden de lampjes
het is ook mogelijk om direct op de batterij aan te sluiten maar dan heb je een schakelaar nodig en deze had ik niet liggen
gewoon 2 kabeltjes (boksdraad rood zwart is genoeg) en dan die trekken naar waar je wil en van aan je batterij naar je lampjes, en je steekt daar ergens een schakelaartje tussen.
hahaha, gelijk die johnykes me hun scooterkes
kga zo 2 kleine blauwe ledjes in men lampen steken, zodat als men lichten niet branden er blauwe schijn inzit.
Dat is een goed idee Rik, ik heb hier nog een 160 watt versterker, ik denk dat ik speakers achterop zet en die versterker onder m'n zadel monteer. Dan kunnen we misschien een keer samen een disco-rit maken?