Beste mensen, ik lees al een tijdje mee en vandaag ook maar even geregistreed.
Toen ik vanochtend naar huis reedt van mijn nachtdienst viel er opeens wat vermogen weg van me quad en hij trok minder snel op.. Nog wel gewoon thuis gekomen.
Ben daarna maar gaan slapen en rondt 15u wou ik gaan rijden. Zag ik wat olie liggen onder mijn quad (Lekte al wat via de keerring) en hij wou niet meer starten. Alles na gekeken maar bougie etc.. lijken gewoon te werken
Betreft een Bashan 200/S7
Bashan 200/S7 start niet meer
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Bashan 200/S7 start niet meer
Wat doet i wel is dan de vraag. Hij slaat alleen niet aan of wat?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Hij probeerd aan te gaan. Lijkt erop dat hij geen benzine krijgt.. Brandstof filter etc is gewoon goed. Gisteren nog getankt. Ook met choke werlt niet
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dan zou je het best beginnen met je carburateur eens goed schoon te maken. Lijkt alsof er wat rommel in zit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Danku! hij rijdt inmiddels weer, na met remreiniger gespoten te hebben.
Maar nu het volgende, hij lekt olie te lekken uit het slangetje wat aan de luchtfilter zat. Als ik hem er terug op doe gaat hij haperen en komt niet op volle toeren.
Maar nu het volgende, hij lekt olie te lekken uit het slangetje wat aan de luchtfilter zat. Als ik hem er terug op doe gaat hij haperen en komt niet op volle toeren.
Lees zojuist dat het mogelijk de koppakking lek kan zijn, kan dit kloppen?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Maak eens een foto van dat slangetje want dat zegt me niks. Ik heb een powerfilter op de Bashan zitten dus daar zit zowiezo geen slangetje aan.Bernt schreef:Danku! hij rijdt inmiddels weer, na met remreiniger gespoten te hebben.
Als je koppakking lekt dan zou je dat wel merken aan de rook die hij er uit gooit of aan de temperatuur van je koelwater wat stijgt
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland