nieuw lid, hulp nodig bij mijn quad.

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
Kinky
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuw lid, hulp nodig bij mijn quad.

Bericht door Kinky »

Hallo allemaal,

Ik ben net lid geworden van dit forum na aanschaf van een quad een kawasaki kfx700. Bouwjaar 2007. Ben niet echt thuis op forums dus dit is allemaal nieuw voor mij met hoe ik mij moet voorstellen.

Ik heb de quad geruild voor een auto maar nu blijkt dat de vorige eigenaar het frame nr heeft weg geslepen kan iemand mij helpen wat ik moet doen??? Iemand interesse mag die hem ook kopen.

Alvast bedankt gr jj
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: nieuw lid, hulp nodig bij mijn quad.

Bericht door Yair »

Welkom
Wat is precies je vraag eigenlijk?
Ik zou als ik jou was even de oude eigenaar contacteren, als die nog te bereiken is,
en vragen naar de reden waarom het vin weggeslepen is.
Gaat het om een quad met of zonder kenteken?

Edit: ik denk trouwens niet dat je hier op het forum een antwoord krijgt hoe je een vin krijgt,
als dat je vraag zou zijn, want dat komt dan neer op omkatten naar mijn mening.
Toeschouwer

Bericht door Kinky »

De oude eigenaar is niet meer te traceren, en ik wil hem niet omkatten. Wil het liefst op een zo normale manier de quad straatlegaal maken. De eigenaar zei dat hij de quad voor de cross heeft gebruikt, hij zei tegen mij dat hij het frame nr had weggeslepen voor de cross (1e 2 letters van het VIN zijn wel leesbaar) en dat hij wel een kenteken heeft maar hij die kwijt is en een nieuwe bestelde bij het RDW heb ter verificatie de rdw gebeld en er was op dat kenteken nieuwe papieren aangevraagd. Ik ben ook bezig om een foto te uploaden maar dat is mij nog niet duidelijk.

Maar mijn vraag is kan ik een quad zonder papieren wel met een kenteken erop weet niet of die van deze quad is maar wel zelfde type, kan ik die nog straatlegaal maken en zo ja wat te doen???? Alvast bedankt
java
Quadracer
Quadracer

Bericht door java »

Welkom

Foto link tussen [img] LINK ! [ /img] (zonder spatie)
Afbeelding
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Kinky schreef:De oude eigenaar is niet meer te traceren, en ik wil hem niet omkatten. Wil het liefst op een zo normale manier de quad straatlegaal maken. De eigenaar zei dat hij de quad voor de cross heeft gebruikt, hij zei tegen mij dat hij het frame nr had weggeslepen voor de cross (1e 2 letters van het VIN zijn wel leesbaar) en dat hij wel een kenteken heeft maar hij die kwijt is en een nieuwe bestelde bij het RDW heb ter verificatie de rdw gebeld en er was op dat kenteken nieuwe papieren aangevraagd. Ik ben ook bezig om een foto te uploaden maar dat is mij nog niet duidelijk.

Maar mijn vraag is kan ik een quad zonder papieren wel met een kenteken erop weet niet of die van deze quad is maar wel zelfde type, kan ik die nog straatlegaal maken en zo ja wat te doen???? Alvast bedankt
Waarom je de boel zou willen weg slijpen voor de cross is mij een raadsel maar goed.
Het probleem met weggeslepen vin is dat het rdw niet de identiteit van de quad kan controleren/nagaan. Maw
ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat je quad bij die papieren hoort. Je krijgt een quad niet op kenteken als
er geen vin op staat althans niet op legale.
Als een vin is weggeslepen moeten er eigenlijk alarmbelletjes gaan rinkelen in je hoofd mijns inziens.
Wat zeiden ze bij het rdw er over dan?

Wat betreft je foto:
viewtopic.php?f=78&t=44431&p=562804&hil ... en#p562804" onclick="window.open(this.href);return false;