yfz 450 enkel een einddemper
yfz 450 enkel een einddemper
Is het schadelijk voor de quad als je enkel een einddemper op de originele voorbocht zet? En veranderen prestaties hierdoor?
Re: yfz 450 enkel een einddemper
Ja, ook met alleen een andere einddemper moet je je blok opnieuw afstellen
Het vermogen valt dan ook erg tegen, met een volledige lijn krijg je veel meer vermogen.
Het vermogen valt dan ook erg tegen, met een volledige lijn krijg je veel meer vermogen.
Voak buj te bange
- yamahakoppel
- Quad GOD
met enkel uw einddemper of volledige lijn ga je nog niet veel meer resultaat hebben eerder slechter
je voert sneller weg dus moet je ook meer aanvoeren dus brandstof mengsel en luchttoevoer moeten ook meer als je 1 ding aanpast moet de rest op elkaar afgestemd worden
je voert sneller weg dus moet je ook meer aanvoeren dus brandstof mengsel en luchttoevoer moeten ook meer als je 1 ding aanpast moet de rest op elkaar afgestemd worden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Bedankt voor de reacties. Maar verlies ik vermogen als ik enkel de demper verander voor een fp of rino?, en is dit schadelijk voor het blok?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat is niet aan te raden idd. Je maakt je mengsel armer met alle gevolgen van dien
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland