vrije cross plek gezocht
-
- Toeschouwer
vrije cross plek gezocht
beste mensen ik rij al jaren op vrije cross plekken maar ik ben deze nu een beetje zat ik reed vroeger in Amsterdam(Westpoort) maar daar mag het al een lange tijd niet meer en ik ben in Almere geweest en Zaandam en de kuil in IJmuiden maar deze banen beginnen nu te vervelen weet iemand nog leuke plekken liefst in noord Holland maar andere plekken zijn ook welkom ik hoor graag van jullie gr toon
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: vrije cross plek gezocht
Om te crossen kun je toch gewoon naar een motorcrossbaan gaan. Overige vrije plekken zijn erg schaars.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Crossbaan is geweldig, maar af en toe vrij rijden op braakliggende terrein is ook erg leuk. Heeft iemand nog een leuke suggestie? Ik heb ook wel interesse.
http://www.abetterprice.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor o.a. hifi & Hometheater speakers, altijd ff mailen voor actuele prijzen als je meld dat je lid bent van dit forum doen krijg je waar mogelijk extra korting.
Ja, ik kom ook uit die omstreken, maar op alle plekken die je opnoemt zit er verders helaas niets.
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Je mag blij zijn dat je die hebt. Ik heb daar geen kans voor
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
-
- Quad Expert