400 of raptor
Baja is snel maar relatief zwaar en log, vooral geschikt voor baangebruik, of andere doeleinden waar gewicht en wat mindere wendbaarheid geen probleem zijn.
De KFX daarentegen heeft wat minder power, is een heel stuk lichter, is lekker om wheelies te trekken, te freestylen, te springen en te crossen.
Meer een allround quad dus.
Moeilijke keuze!
De KFX daarentegen heeft wat minder power, is een heel stuk lichter, is lekker om wheelies te trekken, te freestylen, te springen en te crossen.
Meer een allround quad dus.
Moeilijke keuze!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
400 of Raptor
Als je nou een beetje over de wegen wilt rijden heb je eigenlijk een kenteken nodig en kun je beter een Kymco nemen, dan heb je een quad voor alle terreinen en voor in verhouding weinig geld. Rijdt niet verkeerd, maar is wel een automaat.
Re: 400 of Raptor
hier in belgie is bijna alles op een paar uitzonderingen met kenteken te verkrijgenSpeedy schreef:Als je nou een beetje over de wegen wilt rijden heb je eigenlijk een kenteken nodig en kun je beter een Kymco nemen, dan heb je een quad voor alle terreinen en voor in verhouding weinig geld. Rijdt niet verkeerd, maar is wel een automaat.
-
- Quadrunner