Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn knipperlichten. Als ik ze aanzet knipperen ze 4 keer normaal en dan gaan ze sneller knipperen.
Ik heb de schakelaar zuiver gemaakt op het stuur. Als ik het relais er tussen uit haal knipperen ze nog steeds snel maar uiteraard zonder het knippergeluid.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen. Lampjes branden allemaal, die heb ik er nog niet uitgehad.
knipperlichten knipperen te snel
knipperlichten knipperen te snel
Ride hard!! You only live once.......
Re: knipperlichten knipperen te snel
Eventueel een falende clignoteur, of een lampje wat begint te falen. Kan dus een spanningsverschil zijn door een lampje.
Eventueel eens eerst proberen met nieuwe lampjes.
Eventueel eens eerst proberen met nieuwe lampjes.
Dan zal ik eerst eens beginnen met alle vier de lampjes te vernieuwen.
Is het normaal dat als ik het relais los haal dat ze nog steeds knipperen?
Is het normaal dat als ik het relais los haal dat ze nog steeds knipperen?
waarschijnlijk haal je dan het verkeerde relais los.
Het verkeerde relais? Het is het relais waar het getik uit komt. Dan neem ik aan dat dat het juiste relais is.
Heel erg benieuwd waar het andere relais dan zit.
Maar ik denk dat het opgelost is tenminste dat hoop ik
Het schakelaartje achter mijn remhendel wat de remlichten aanstuurt werkte ook niet meer zo lekker. Die heb ik een nieuwe besteld. Wacht ik het nu even af of het nog terug komt als ik een nieuwe gemonteerd heb.
Heel erg benieuwd waar het andere relais dan zit.
Maar ik denk dat het opgelost is tenminste dat hoop ik
Het schakelaartje achter mijn remhendel wat de remlichten aanstuurt werkte ook niet meer zo lekker. Die heb ik een nieuwe besteld. Wacht ik het nu even af of het nog terug komt als ik een nieuwe gemonteerd heb.