Zover ik nu kan beoordelen ziet het er allemaal prima uit, zeker als ik hem vergelijk met de Target die ik heb gehad. De stickers hadden ze echter wel wat netter mogen doen bij Landfighter.
Yair schreef:Ziet er bruut uit!
Hoe zit het met de kwaliteit qua afwerking ed?
Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit zodra hij wat is ingelopen enzo. Maak volgend jaar ofzo eens een goeie review zou ik zeggen. Als i qua kwaliteit ergens tussen de tgb en bijvoorbeeld grizzly en can-am hangt dan is het een zeer interessante machine denk ik
Prachtige Quad ,ik zag hem voorbij komen bij QuadWise.
Hoe is je ervaring met deze zaak ,ik ben op zoek en wil hier eens langs gaan.
Geniet van deze brute machine.
dat is is dikke quad!! net wat jason zegt als die qua kwaliteit het zelfde is als yamaha en can am dan heb je er zeker niet aan verkocht zitten ook al best veel optie's op, a arms bescherming, handkappen warn lier suc 6 er mee
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
Inmiddels ruim over de 1000km gereden en hij bevalt nog prima. Ook off road al een hoop lol gehad.
Omdat ik dagelijks naar mn werk tuf toch maar de Bighorns vervangen voor Cerossen. Deze zaten op de Target en bevielen me prima. Stuurt nu een stuk lichter en veel minder trilling. Bij nat wegdek wel flink wielspin bij vlot optrekken.
Ondertussen voor onderweg ook een Kolpin Fuel Pack erop geschroefd, net als een Zumo 590LM voor de navigatie.